SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Hołowczyc reklamuje klocki hamulcowe Breck (wideo)

Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc został ambasadorem reklamowym marki klocków hamulcowych Breck. Działania marketingowe z jego udziałem, prowadzone pod hasłem „Są dobrzy w te klocki”, przygotowały firmy GTO Group, Alert Media Communications i Easymedia.

Współpraca z Krzysztofem Hołowczycem jest głównym elementem nowej strategii reklamowej marki Breck. W pierwszym etapie działań podkreślane będą zalety działającego w klockach Breck systemu Compress Control.

- Nawiązanie współpracy z tak uznanym sportowcem jak Krzysztof Hołowczyc jest kolejnym etapem w dynamicznym rozwoju marki. Od lat jesteśmy synonimem jakości i niezawodności,  docenianych przez klientów na całym świecie, czego najlepszym dowodem jest rosnąca sprzedaż naszych klocków hamulcowych. Nie mam żadnych wątpliwości, że nasz nowy ambasador znacząco przyczyni się w realizacji zakładanych celów biznesowych - komentuje Marek Żak, prezes spółki Lumag produkującej klocki hamulcowe Breck.

Współpraca z Krzysztofem Hołowczycem została zaplanowana długoplanowo. Działania marketingowe oparte na jego wizerunku będą prowadzone w wiodących mediach motoryzacyjnych. Obecny etap kampanii potrwa do końca czerwca br.

Breck to kolejna marka reklamowana w ostatnich latach przez Hołowczyca. Niedawno kierowca jako jeden z zawodników Lotto Teamu promował Lotto, od paru jest ambasadorem zegarków Atlantic, reklamował też alkotesty Certen i sieć telekomunikacyjną Play.

Koncepcję i kreację kampanii klocków Breck przygotowała agencja GTO Group, za działania public relations i content marketing odpowiada agencja Alert Media Communications, a za zakup mediów - dom mediowy Easymedia.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Hołowczyc reklamuje klocki hamulcowe Breck (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl