SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Krzysztof Lindner brand managerem Telewizji Puls

Krzysztof Lindner objął nowo utworzone stanowisko brand managera Telewizji Puls. Będzie odpowiedzialny za budowanie wizerunku marek TV Puls i Puls 2.

Krzysztof Lindner Krzysztof Lindner

Do głównych obowiązków Lindnera należeć będzie m.in. koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za PR, social media i grafikę, współpraca z podwykonawcami w zakresie działań wizerunkowych i komunikacji PR oraz organizacja wydarzeń specjalnych. Krzysztof Lindner będzie podlegał bezpośrednio Przemysławowi Wzorkowi, dyrektorowi marketingu Telewizji Puls.

Krzysztof Lindner ma wieloletnie doświadczenie w PR i marketingu branży telewizyjnej. W latach 2000-2005 był PR managerem platformy Cyfra+, gdzie odpowiadał za kanały MiniMax, ZigZap, MiniMini i Extreme Sports Channel. W latach 2005-2010 pracował jako marketing manager w spółce Chello Central Europe (obecnie AMC Networks International). W latach 2010-2011 był szefem marketingu Kino Polska TV. Przez ostatnie pięć lat Lindner działał jako niezależny konsultant w branży telewizyjnej i nowych technologii. Doradzał przy projektach m.in. takich firm, jak: Astro SA, AMC Networks International, ZTE i TeleStar.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. średni udział TV Puls w rynku telewizyjnym wyniósł 2,96 proc.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Lindner brand managerem Telewizji Puls

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin M.
Powodzenia Krzysztof!
0 0
odpowiedź
User
ppp
następny człowiek-słup
0 0
odpowiedź
User
ppp
następny człowiek-słup
0 0
odpowiedź