SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tak ogląda się główny program Stanowskiego. Zauważalna zmiana

Krzysztof Stanowski przenosząc do Kanału Zero swój flagowy format „Dziennikarskie Zero” notuje lepsze wyniki niż wcześniej w Kanale Sportowym, choć do najpopularniejszego materiału o Natalii Janoszek jeszcze sporo brakuje. 
 

Krzysztof Stanowski w "KS Poranku" (screen: YouTube/Kanał Sportowy) Krzysztof Stanowski w

W październiku ub.r. Krzysztof Stanowski ogłosił, że odchodzi z Kanału Sportowego. Kilka miesięcy później ruszył jego nowy projekt - Kanał Zero. Na tym kanale emitowane są tylko dwa formaty, które wcześniej pojawiały się także w KS. Jednym z nich jest „Dziennikarskie Zero”, w którym występuje sam Stanowski.

Krzysztof Stanowski przeniósł swój znany format do Kanału Zero

Na obu kanałach dziennikarz podejmuje w tych audycjach tematykę showbiznesu, celebrytów, polityki, mediów oraz spraw społecznych. Kanał Sportowy wyemitował 59 odcinków „Dziennikarskiego Zera”. Najwięcej wyświetleń ma nagranie „Bollywoodzkie Zero: Natalia Janoszek. The End” - 11 mln odsłon.

Łącznie filmy z tej serii zapewniły KS do tej pory 76 mln wyświetleń, co daje średnio 1,3 mln na materiał. Najrzadziej oglądane filmy zebrały około 300-400 tys. (np. „Dziennikarskie Zero #18 - zwyrodnialec Zlatan, kołek i cenzura w Holandii” - 360 tys. lub „Dziennikarskie Zero#13 - media bez wyboru, Netflix bez sensu” - 318 tys.).

Czytaj także: Jan Lorenc odchodzi z KZ

Na Kanale Zero opublikowano do tej pory siedem materiałów z serii „Dziennikarskie Zero”. Nagrania notują jeszcze lepsze wyniki niż w Kanale Sportowym. Średnio na odcinek przypada 1,6 mln odsłon, pięć z siedmiu przekroczyło już co najmniej milion wyświetleń, a najgorsze rezultaty sięgają 600-700 tys. („PKP Cargo, czyli jak zarżnięto wielką firmę” oraz „Szpieg, polityka i krytyczne błędy”). To jednak filmy wciąż stosunkowo nowe, z ostatnich tygodni, które mogą zebrać jeszcze więcej odsłon w kolejnych miesiącach.

Lepsze wyniki w nowym projekcie

Do tej pory żaden z filmów Kanału Zero z tego cyklu nie zbliżył się do rekordu KS o Natalii Janoszek. Najpopularniejsze „Dziennikarskie Zero” na nowym kanale Stanowskiego ma 3,8 mln („Cała prawda o Derpienski”). Jednak najnowsze nagranie o Szalonym Reporterze zyskało już 2,2 mln w zaledwie sześć dni.

W czerwcu br. opisywaliśmy wyniki drugiego formatu przeniesionego z Kanału Sportowego do Kanału Zero - „Mazurek i Stanowski”. Program ten także lepiej ogląda się w nowym przedsięwzięciu dziennikarza. Kanał Zero ma obecnie 1,24 mln subskrybentów, a ponad 1200 filmów zapewniło projektowi 240 mln odsłon. 

Dołącz do dyskusji: Tak ogląda się główny program Stanowskiego. Zauważalna zmiana

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lol
Dominik, napisz o wszystkich cyklach Kanału Pisowskiego. Weźmiesz wyniki oglądalności każdego z nich i podasz, że spadło albo wzrosło. W końcu jesteś dziennikarzem.
23 39
odpowiedź
User
null
Wieszcz spod Żabki z Harnasiem w ręku.
16 24
odpowiedź
User
Focus
Niech się wiedzie.
34 10
odpowiedź