SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kto ma szansę na Impactory?

Ogłoszono short listę nominowanych do nagrody polskiego przemysłu reklamowego i mediowego Impactor za rok 2008. Ich wyboru dokonali członkowie Akademii Mediów i Reklamy spośród zgłoszeń organizacji współpracujących przy konkursie.

Nominacje w poszczególnych kategoriach otrzymali:

CZŁOWIEK ROKU 2008 PRZEMYSŁU MEDIOWEGO
Jakub Benke - prezes zarządu Starcom Sp. z o.o., członek rady nadzorczej SAR
Anna Lubowska - dyrektor zarządzająca Mediaedge:cia, wiceprezes zarządu SAR
Zygmunt Solorz- Żak - przewodniczący rady nadzorczej Polsat SA

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DZIENNIKARZ 2008
Tomasz Lis
Monika Olejnik
Bogdan Rymanowski

NAJBARDZIEJ PODZIWIANE MEDIUM 2008
nasza-klasa.pl
radio PIN
TVN24

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY REKLAMODAWCA 2008
Bank Zachodni WBK SA
Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.
ING
POLKOMTEL SA

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA REKLAMOWA ROKU 2008
BRAIN
Change Integrated
PZL

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DOM MEDIOWY ROKU 2008
Mediacom
Mediaedge:CIA
Starcom

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA PR ROKU 2008
On Board Public Relations
Partner of Promotion
Solski Burson-Marsteller

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA BTL ROKU 2008
Eskadra
Peppermint
Tequila/Polska

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA FIRMA OUT OF HOME ROKU 2008
AMS
Cityboard Media
Ströer

NAJBARDZIEJ PODZIWIANY INSTYTUT BADAWCZY ROKU 2008
Gemius
IQS and QUANT Group
Millward Brown SMG/KRC

NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA INTERAKTYWNA ROKU 2008
Artegence
Max Weber
OS3 Multimedia

Wyboru laureatów dokonają członkowie Akademii Mediów i Reklamy w drugiej turze głosowania, nad którego poprawnością czuwa firma doradcza KPMG. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni 25 lutego br. podczas gali w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.

Konkursowi towarzyszy konferencja merytoryczna dotyczącą prognoz w komunikacji marketingowej na najbliższy rok. Nowością w tegorocznej edycji Impactora będzie wydanie publikacji "Statistical Fact Book", czyli rocznika statystycznego przemysłu mediowego, który będzie zawierał wyniki konsumpcji mediów i reklamy za rok 2008. Dostarczycielem danych do rocznika będą firmy Expert Monitor, OFBOR, OMG, SMG/KRC, TNS OBOP oraz organizacje branżowe: IAB, IGRZ, PBI, SAR, ZFPR. Wydawnictwo ma się ukazywać co roku.

Organizatorem wszystkich wydarzeń pod szyldem Impactor jest agencja MMT Management.

Tegorocznej edycji Impactora patronuje portal Wirtualnemedia.pl. Partnerem merytorycznym konferencji jest OmnicomMedia Group.

Dołącz do dyskusji: Kto ma szansę na Impactory?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl