SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuba Wojewódzki” stracił 280 tys. widzów. Hitem Weekend

14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją talk-show - ma mniej o 280 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN jest dalej liderem rynku telewizyjnego.

Premierowe odcinki 14. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 26 lutego br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,48 mln osób, co zapewniło stacji 17,11 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 21,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się drugi odcinek programu, który przyciągnął przed telewizory 1,76 mln osób. Gośćmi showmana byli wtedy Jerzy Owsiak i Radek Liszewski z zespołu Weekend. Najmniej widzów (1,2 mln) śledziło trzecie wydanie z udziałem Donatana i Eryka Lubosa.


Kuba Wojewódzki, Radoslaw Liszewski i Jerzy Owsiak / FremantleMedia Polska, fot. Wojciech Kurczewski

W porównaniu z emitowaną rok temu dwunastą serią talk-show stracił 280 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki talk-show wiosną 2012 roku oglądało średnio 1,76 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 20,41 proc. oraz 24,78 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przekłada się na 11,96 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 11,04 proc.), a czwarta - TVP1 (także filmy oraz mecz piłki nożnej; 10,10 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN także jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tu Polsat przed TVP1.


Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
26-02-2013 1467698 16,17% 21,07%
05-03-2013 1757694 21,61% 28,03%
12-03-2013 1200927 13,87% 17,48%
Średnio: 1475442 17,11% 21,97%


Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN-Kuba Wojewódzki 1475442 17,11% 21,97%
TVP2 1031489 11,96% 8,36%
Polsat 952223 11,04% 11,77%
TVP1 871089 10,10% 10,47%

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 280 tys. widzów. Hitem Weekend

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vilek
WULGARNY ,CYNICZNY I GLUPI - PODSTARZALY LEMINGOWY PSEUDOKOMEDIANT .czekam jak zniknie w niebyt TV
0 0
odpowiedź
User
WIWO
zeby tak sie trzymac u zloba mimo wielkich kompromitacji to trzeba miec ogromne ULKADY i DOBRYCH SPONSOROW
0 0
odpowiedź
User
comp
Program powinien nosić tytuł "Nie warto rozmawiać"
0 0
odpowiedź