Kuba Wojewódzki w trampkach Converse
Kuba Wojewódzki pojawi się w nowej kampanii reklamowej firmy Converse. Towarzyszył będzie znanym osobom ze świata muzyki, sportu oraz szeroko pojętej popkultury.
Wojewódzki wystąpi w globalnej kampanii podsumowującej stulecie istnienia Converse'a. Żeby podkreślić ten jubileusz, firma postanowiła pokazać w nowej akcji reklamowej - przebiegającej po hasłem "Connectivity" - połączenie przeszłości i teraźniejszości.
Dlatego też obok osób mających status legend popkultury: największego buntownika XX wieku - James Deana, dziennikarza i twórcy stylu GONZO - Huntera S. Thompsona oraz basisty legendarnego zespołu punkowego Sex Pistols - Sida Viciousa, pojawią się ludzie współcześnie tworzący trendy w kulturze: wokalistka Blackhearts - Joan Jett, lider zespołu Green Day - Billie Joe Armstrong, gwiazda muzyki eclectic urban - M.I.A, jeden z najlepszych zawodników NBA - Dwyane Wade, gwiazda muzyki hip-hop - Common oraz liderka nowojorskiego zespołu punkowego Yeah Yeah Yeah's - Karen O. A wśród nich wszystkich kontrowersyjny polski dziennikarz - Kuba Wojewódzki.
"Chodzenie w trampkach Converse'a jest jak chodzenie z Marilyn Monroe - stylowe, zauważalne i świadczące o klasie. Poza tym lubię dobre towarzystwo złych chłopców" - uzasadnił w charakterystyczny dla siebie sposób Wojewódzki decyzję o wzięciu udziału w kampanii. - "Ten but to jeden ze słupów milowych pop kultury, obok coca coli i rock and rolla" - dodał.
Kampania rozpoczyna się na początku marca i potrwa do czerwca. Obejmuje reklamy w prasie (Elle, InStyle, Playboy, Cosmopolitan, a4, Machina, Logo, Joy, Glamour), 150 sklepach sprzedających produkty Converse'a oraz internecie (nie wybrano jeszcze konkretnych portali).
Kampanie przygotowała agencja Anomaly z Nowego Jorku, a zakupem mediów zajęła się firma AmerSport (wyłączny dystrybutor marki Converse w Polsce) przy współpracy z Pro Media House.
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki w trampkach Converse