SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler wygrywają z konkurencją

Piąty sezon “Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler daje stacji TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego. Ma jednak mniej niż emitowany rok wcześniej trzeci sezon, który jednak nadawano w innym paśmie niż teraz.

“Kuchenne rewolucje” oglądać obecnie można w czwartki o 21.30. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii śledziło średnio 2,78 mln osób, co dało TVN 20,63 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 25,31 proc. w grupie 16-49 - wynika z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych Nielsen Audience Measurement .

Rok temu, reality-show po trzech wydaniach gromadził przed telewizorami 3,2 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 23,39 proc. i 29,95 proc. Wtedy jednak sezon ruszył już w połowie lutego br. i program emitowany był w soboty o 18.00. Teraz w tym paśmie nadawane są jego powtórki. Po dwóch odcinkach mają one prawie 2 mln widzów.

Stacja TVN podczas emisji premierowych odcinków “Kuchennych rewolucji” zajmuje pozycję lidera rynku. W 4+ drugie miejsce zajmuje TVP1, która osiąga 20,44 proc. udziału, emitując w tym czasie “Sprawę dla reportera” oraz cykl “Polskie Oko, Polski Pazur”. Na trzeciej lokacie plasuje się Polsat (15,09 proc., “Hotel 52”, “Szpilki na Giewoncie”), a czwarta jest TVP2 (7,74 proc.; głównie filmy). Z kolei w czasie pokazywania powtórek programu Gessler telewizja TVN jest druga w 4+ i pierwsza w 16-49.


Z danych telemetrycznych wynika, że “Kuchenne rewolucje” najchętniej oglądają kobiety, osoby między 25. a 59. rokiem życia oraz mieszkańcy miast.


Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Premiery Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
01-03-2012 2 583 409 19,26% 23,98%
08-03-2012 2 785 364 20,89% 24,38%
15-03-2012 2 966 378 21,73% 27,52%
Średnia 2 777 826 20,63% 25,31%
WIRTUALNEMEDIA.PL
Powtórki Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
03-03-2012 1 654 721 12,40% 14,98%
10-03-2012 2 305 179 17,84% 24,12%
Średnia 1 985 950 15,13% 19,59%



Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Premiery Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVN – Kuchenne... 2 777 826 20,63% 25,31%
TVP1 2 742 271 20,44% 12,95%
Polsat 2 024 716 15,09% 16,65%
TVP2 1 038 275 7,74% 7,73%
WIRTUALNEMEDIA.PL
Powtórki Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP1 2 843 311 21,65% 19,26%
TVN - Kuchenne… 1 985 950 15,13% 19,59%
Polsat 1 829 400 13,93% 15,31%
TVP2 1 825 565 13,90% 8,03%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,79% 77
Kobiety 63,21% 122
Wiek  4-9 2,35% 40
 10-15 2,84% 42
16 - 19 2,26% 41
20 - 24 4,77% 62
25 - 29 10,74% 121
30 - 34 11,64% 140
35 - 39 8,72% 118
40 - 44 8,71% 134
45 - 49 8,98% 134
50 - 54 9,12% 114
55 - 59 10,77% 138
60 19,09% 93
Wlk. miasta Wieś 30,28% 77
< 50 tys. 24,35% 104
50-100 tys. 10,59% 128
100-200 tys. 9,07% 119
> 200 tys. 25,71% 121
Zawód Top management 12,72% 129
Pracownicy średniego szczebla 21,79% 140
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,30% 113
Emeryci 25,95% 103
Inni 18,24% 60
Wykształcenie Podstawowe 40,98% 102
Średnie 37,74% 116
Wyższe 16,09% 110
Inne 5,19% 41


 

Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” Magdy Gessler wygrywają z konkurencją

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mika
Głupotą było zmienianie czasu i dnia. Przyzwyczaiłam się do soboty, a telewizja bez zastanowienia zmieniła i to na gorsze. Mam nadzieję, że ten spadek da do myślenia tym, którzy o tym decydują. Magda G. jest wielka.......:)
0 0
odpowiedź
User
ww
Widownia rośnie z odcinka na odcinek, ja dalej oglądam w sobotę ;)
0 0
odpowiedź
User
hehe
czyżby mało dyskretny PRek TVNu po publikacji drożyzny w cenniku? ;-)
0 0
odpowiedź