„Kuchenne rewolucje” straciły widzów. TVN na czele grupy komercyjnej
Dziesiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził 2,1 mln widzów, o 180 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał stacji TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 26,3 mln zł.
„Kuchenne rewolucje 10” w TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Premierowe odcinki programu śledziło średnio 2,28 mln osób. Przełożyło się to na 16,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził ostatni odcinek 10. edycji programu Magdy Gessler, który obejrzało 2,8 mln osób.
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
27-11-2014 |
2 799 556 |
20,10% |
13-11-2014 |
2 505 918 |
17,83% |
16-10-2014 |
2 383 789 |
17,27% |
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. odcinki ósmej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 180 tys. więcej widzów, bo 2,46 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 18,47 proc. i 22,68 proc. udziału (dowiedz się więcej).
TVN w czasie emisji „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,91 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Na krawędzi” i filmy fabularne; 13,10 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 9,26 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był liderem, druga lokata należała do Polsatu, trzecia - do Dwójki, a czwarta - do Jedynki.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 |
2 475 624 |
17,91% |
9,39% |
TVN - Kuchenne rewolucje 10 |
2 281 424 |
16,51% |
20,41% |
Polsat |
1 811 393 |
13,10% |
12,27% |
TVP2 |
1 280 519 |
9,26% |
12,24% |
Wpływy z reklam przy emisji obecnego sezonu programu wyniosły 26,27 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. spadły one o 9,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). Należy jednak wziąć pod uwagę iż 10. seria programu liczyła 13 odcinków, a ósma - 15.
11. sezon „Kuchennych rewolucji” widzowie TVN zobaczą wiosną przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły widzów. TVN na czele grupy komercyjnej