SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje” straciły widzów. TVN na czele grupy komercyjnej

Dziesiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził 2,1 mln widzów, o 180 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał stacji TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 26,3 mln zł.

Magda Gessler Magda Gessler

„Kuchenne rewolucje 10” w TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Premierowe odcinki programu śledziło średnio 2,28 mln osób. Przełożyło się to na 16,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził ostatni odcinek 10. edycji programu Magdy Gessler, który obejrzało 2,8 mln osób.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

27-11-2014

2 799 556

20,10%

13-11-2014

2 505 918

17,83%

16-10-2014

2 383 789

17,27%


Emitowane w analogicznym okresie ub.r. odcinki ósmej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły o 180 tys. więcej widzów, bo 2,46 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 18,47 proc. i 22,68 proc. udziału (dowiedz się więcej).

TVN w czasie emisji „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,91 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Na krawędzi” i filmy fabularne; 13,10 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 9,26 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był liderem, druga lokata należała do Polsatu, trzecia - do Dwójki, a czwarta - do Jedynki.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 475 624

17,91%

9,39%

TVN - Kuchenne rewolucje 10

2 281 424

16,51%

20,41%

Polsat

1 811 393

13,10%

12,27%

TVP2

1 280 519

9,26%

12,24%


Wpływy z reklam przy emisji obecnego sezonu programu wyniosły 26,27 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. spadły one o 9,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). Należy jednak wziąć pod uwagę iż 10. seria programu liczyła 13 odcinków, a ósma - 15.

11. sezon „Kuchennych rewolucji” widzowie TVN zobaczą wiosną przyszłego roku.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły widzów. TVN na czele grupy komercyjnej

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nicko
jak na dziesiąty sezon to naprawde niezłe wyniki a popularność i przewaga w grupie komercyjnej imponująca :)
0 0
odpowiedź
User
Kuchenne rewolucje 11 edycja wiosną 2015 roku i nowe 13 odcinków ruszyły castingi
Kuchenne rewolucje 11 w marcu 2015 roku
0 0
odpowiedź
User
gość
Ciekawy program i kawał dobrej roboty w odmienianiu polskiej lokalnej gastronomii.
0 0
odpowiedź