SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kurczy się rynek dwutygodników telewizyjnych. „Tele Świat” na czele sprzedaży

W listopadzie ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 323 781 egz. Była ona o 2,05 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 183 408 egz., po spadku o 0,07 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 511 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 6,17 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w listopadzie ub.r. wynoszącym 121 016 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 14,19 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w październiku 2015 roku na poziomie 44 300 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 16,05 proc.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

479 938

323 781

323 781

479 728

330 572

330 572

TV14

278 243

183 408

183 408

267 400

183 545

183 545

Tele Max

234 948

147 511

147 511

232 406

157 209

157 209

Super TV

208 626

121 016

121 016

216 929

141 027

141 027

Ekran TV

81 593

44 300

44 300

96 084

52 771

52 771

W listopadzie 2015 roku w porównaniu do października 2015 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 3,33 proc., pochwalić się mógł dwutygodnik „TV 14”. Również i w tym ujęciu najwięcej stracił magazyn „Ekran TV” - było to 2,49 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

listopad

październik

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

479 938

323 781

323 781

487 410

321 963

321 963

TV14

278 243

183 408

183 408

274 922

177 504

177 504

Tele Max

234 948

147 511

147 511

234 986

147 731

147 731

Super TV

208 626

121 016

121 016

209 912

122 137

122 137

Ekran TV

81 593

44 300

44 300

82 225

45 433

45 433

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Kurczy się rynek dwutygodników telewizyjnych. „Tele Świat” na czele sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl