Łaciate pokazuje i udostępnia krowy w internecie
W internecie uruchomiono promujący markę Łaciate serwis pokazujący na żywo krowy w zagrodzie. W witrynie można też stworzyć i hodować własną wirtualną krowę, wygrywając prawdziwe pieniądze na dawanym przez nią mleku.
Serwis pokazujący na żywo krowy w oborze uruchomiła pod adresem www.laciate.o2.pl Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" produkująca mleko i śmietanki Łaciate. W witrynie można oglądać te zwierzęta za pośrednictwem czterech kamer oraz głosować na piosenki, które będą im puszczane. Na stronie działa też gra społecznościowa polegająca na tworzeniu i hodowaniu wirtualnych krów, których poziom rozwinięcia i ilość dawanego przez nie mleka decyduje o cotygodniowej nagrodzie przyznawanej właścicielowi najlepszej z nich.
Serwis internetowy, który będzie działał do końca roku, stanowi niestandardowy element jesiennej kampanii marki Łaciate. Akcja obejmuje telewizję (stacje ogólnodostępne, jak TVP, TVN i Polsat, oraz niszowe), wysokonakładową prasę kobiecą oraz akcje ambientowe.
Kampania została opracowana i realizowana przez dział Interaction domu mediowego Mediaedge:cia we wspołpracy z agencją G7.
Dołącz do dyskusji: Łaciate pokazuje i udostępnia krowy w internecie