SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)

Najpopularniejszym polskim kanałem youtube’owym o tematyce sportowej jest Trenuj z Krzychem, pod względem liczby subskrybentów wyprzedzający Fit Lovers i Medusa Official. W czerwcu zdecydowanie najwięcej odtworzeń zanotowały materiały na kanale Łączy Nas Piłka.

fot. Łączy Nas Piłka fot. Łączy Nas Piłka

Na koniec czerwca br. kanał Trenuj z Krzychem, prowadzony przez specjalizującego się w sztuczkach piłkarskich Krzysztofa Golonkę, miał 1,17 mln subskrybentów, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. To jedyny polski kanał youtube’owy o tematyce sportowej z ponad milionem stałych widzów - wynika z danych platformy SoTrender.

Kanał Fit Lovers, prowadzony przez parę oferującą plany treningowe i diety, obserwowało 967,6 tys. użytkowników (po wzroście o 6 proc. w skali roku), a Medusa Official - 809,3 tys. (3 proc. w górę).

Na czwartym miejscu znalazł się kanał Łączy Nas Piłka należący do Polskiego Związku Piłki Nożnej. Miał 577,2 tys. subskrybentów, aż o 18 proc. więcej niż miesiąc wcześniej. W czerwcu zamieszczano na nim głównie relacje z przygotowań polskiej reprezentacji do mundialu.

Jeszcze większy procentowy wzrost - o 28 proc. do 380,8 tys. - osiągnął kanał PNTCMZ Football z poradami piłkarskimi. Natomiast dopiero na 10. pozycji jest kanał trenerki fitness Ewy Chodakowskiej (227,5 tys. subskrybentów), której fanpage facebookowy obserwuje 2,06 mln użytkowników.

W zestawieniu znalazł się kanał jednej marki mediów pozainternetowych - „Przeglądu Sportowego”, mający 184,8 tys. stałych widzów.

Materiały Łączy Nas Piłka w minionym miesiącu zanotowały 19,9 mln odtworzeń. Każde nowe wideo w ciągu trzech dni od publikacji oglądano średnio 187,6 tys. razy.

W pierwszej połowie czerwca na kanale publikowano codzienne vlogi i dodatkowe wieczorne czaty na żywo z piłkarzami. Skończyło się to po pierwszych porażkach naszej reprezentacji, w meczach z Senegalem 19 czerwca i Kolumbią 24 czerwca. - Nie mam niczego co byłoby warte publikacji - tłumaczył Łukasz Wiśniowski, który przygotowywał większość nagrań.

Materiały na Fit Lovers zanotowały 7,55 mln odtworzeń (7 proc. więcej niż w maju), a na kanale „Przeglądu Sportowego” - 6,77 mln (po wzroście o 6 proc.). Na tym pierwszym kanale nowe nagranie oglądano średnio po 294,7 tys. razy przez trzy dni od publikacji.

30-procentowe wzrosty liczby wyświetleń materiałów zanotowały PNTCMZ Football (do 5,94 mln) i Polsat Sport (do 2,89 mln).

Przy materiałach na Fit Lovers użytkownicy wykonali 315,4 tys. różnych działań (komentarzy, „łapek” w górę i w dół), średnio 35 tys. na każde nowe wideo. Kanał PNTCMZ Football zanotował 305,9 tys. takich aktywności, Łączy Nas Piłka -  159,8 tys., a Trenuj z Krzychem - 157,6 tys.

Na PNTCMZ Football nowe nagranie generowało przeciętnie 38,2 tys. działań internautów.

Zdecydowanie najwięcej kliknięć w „łapkę” w dół - 13,4 tys. - wykonano przy materiałach na PNTCMZ Football. Było to 4 proc. wszystkich „łapek”, pozostałe to „łapki” w górę.

Po 4-5 tys. „łapek” w dół pojawiło się przy nagraniach na Łączy Nas Piłka (4,9 tys.), Fit Lovers (4,8 tys.) i Footroll (4,4 tys.). Na kanale Ringpolskapl aż 19 proc. wszystkich ocen było negatywne, a na My Majewscy - 17 proc.

Dołącz do dyskusji: Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wejdzcie na te kanały
wszystkie trzy, w szczególności fit lovers nie maja ze sportem wiele wspólnego
0 0
odpowiedź
User
Serio wejdźcie
Pal licho Fit Lovers. Fitnesiaków pod sport dałoby się podciągać i w miarę sensownie taki koncept obronić. Natomiast umieszczenie kanału Medusy na tej liście dowodzi, że ani SoTrender nie sprawdza co jest gdzie przypisane, ani Wirtualne Media nie fatygują się, żeby otrzymane od nich dane zweryfikować. Tylko ślepe repostowanie
0 0
odpowiedź