SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Blue Ocean przejęło od Media Service Zawada licencję na czasopisma „Lego”, wprowadza dwumiesięcznik „Lego Batman”

Od początku br. licencję na publikację czasopism pod marką „Lego” w naszym kraju ma Blue Ocean Entertainment Polska. Poprzednio magazyny oparte na tym brandzie wydawała firma Media Service Zawada.

Polskie portfolio pism „Lego” będzie obejmować osiem tytułów, m.in. „Lego Ninjago”, „Lego City” i „Lego Friends”. Właśnie do sprzedaży trafia nowy tytuł - dwumiesięcznik „Lego Batman” poświęcony bohaterom uniwersum DC Comics.

Nowy magazyn jest skierowany do dzieci w wieku 5–12 lat. Oprócz opowieści o przygodach Batmana i mieszkańców Gotham City zawiera ciekawostki, łamigłówki, komiks, plakaty oraz konkurs z nagrodami. Do pisma dołączona jest minifigurka Lego Batmana.

Blue Ocean Entertainment Polska zapowiada, że „Lego City” i „Lego Friends” z dwumiesięczników staną się miesięcznikami, a ich cena egzemplarzowa wzrośnie o złotówkę do 12,99 zł.

Firma planuje też podwyższyć nakłady wszystkich czasopism o 16 proc. Ponadto będzie wydawać kolekcje kart i naklejek dla dzieci, m.in. „Lego Star Wars” Trading Card Collection.

Blue Ocean Entertainment w Polsce od ub.r.

Blue Ocean Entertainment działa od 2005 roku na rynku niemieckim, austriackim i szwajcarskim, a w ub.r. pojawił się w Polsce. Wydaje czasopisma (oparte na markach „Lego”, „Playmobil”) oraz jest oficjalnym licencjodawcą magazynów „Lego” na całym świecie.

W Polsce portfolio firmy obejmuje czasopisma, kolekcje karciane i naklejkowe przeznaczone dla dzieci.

Poprzednio magazyny „Lego” wydawała w Polsce firma Media Service Zawada. Nie podano, dlaczego współpraca z nią została zakończona.

Według danych ZKDP w pierwszym kwartale ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Lego Ninjago” wynosiła 48 737 egz. (po spadku o 14,6 proc. w skali roku), „Lego Nexo Knights” - 41 959 egz. (22,2 proc. w dół), a „Lego Friends” - 27 825 egz. (34,7 proc. w dół).

W 2017 roku Media Service Zawada wydawała łącznie 12 magazynów objętych kontrolą ZKDP (m.in. „Cartoon Network Magazyn”, „Ben 10”, „Scooby Doo”, „Winx Club”, „Świnka Peppa”, „Mini Mini”, „Magic Pocket”, „Mia i ja”, „Pingwiny z Madagaskaru”), których łączna sprzedaż wyniosła 2,83 mln egz., wobec 3,45 mln sprzedanych egz. 16 tytułów rok wcześniej.

Firma w 2017 roku zanotowała 43,7 mln zł wpływów sprzedażowych (4,5 proc. więcej niż rok wcześniej) oraz 2,11 mln zł zysku netto (wobec 2,26 mln zł w 2016 roku).

Dołącz do dyskusji: Blue Ocean przejęło od Media Service Zawada licencję na czasopisma „Lego”, wprowadza dwumiesięcznik „Lego Batman”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
no to powodzenia mniemaszki z cenami o 3 zł wyższymi i tą sama kiepska zawartością w waszych lego-magazynach...
0 0
odpowiedź
User
b
no to powodzenia mniemaszki z cenami o 3 zł wyższymi i tą sama kiepska zawartością w waszych lego-magazynach...
Zazdro!
0 0
odpowiedź
User
a
no to powodzenia mniemaszki z cenami o 3 zł wyższymi i tą sama kiepska zawartością w waszych lego-magazynach...
Zazdro!


Tylko rodzic dzieci, które na szczęcie dla mojego portfela bardzo szybko zrezygnowały z czytania takich "wartościowych" tytułów ... Śledząc wyniki sprzedaży, widzę że jest NAS więcej, a więc POWODZENIA.
0 0
odpowiedź