SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci. „Mój Kucyk Pony” wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Magazyn Mia and Me”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w styczniu 2016 roku wyniosła 62 974 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku, czyli pierwszego miesiąca obecności na rynku, magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 10,83 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie należało do magazynu „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 42 466 egz., wyższym o 12,51 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten przed rokiem był trzeci.

Na ostatnią pozycję podium spadły zaś „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 41 566 egz., po jednak wzroście o 5,10 proc.

10. miejsce zajął „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 18,37 proc. do 22 458 egz. Tytuł ten w styczniu 2015 roku był 12 - ostatni.

Z kolei największy spadek, wynoszący 58,34 proc. do 14 122 egz., odnotował „Magazyn Mia and Me” (Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 7. na 12.

ZKDP

styczeń

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego Ninjago

69 941

62 974

62 974

59 964

56 818

56 818

Mój Kucyk Pony

58 200

42 466

42 466

60 000

37 745

37 745

Zabawy i Marzenia z Barbie

68 000

41 566

41 566

70 000

39 549

39 549

Świnka Peppa Magazyn

42 996

34 763

34 763

42 978

31 181

31 181

Lego Friends. Magazyn

44 662

34 421

34 421

49 923

29 777

29 777

Księżniczka

52 000

31 193

31 193

62 244

49 328

49 328

Scooby - Doo!

69 988

31 207

30 368

79 961

59 197

58 799

Kubuś i Przyjaciele

36 200

24 429

24 429

39 000

22 755

22 755

Violetta Oficjalny Magazyn

42 000

22 700

22 700

50 000

37 738

37 738

Magazyn MiniMini

39 987

22 458

22 458

39 988

18 972

18 972

Auta

38 000

17 969

17 969

43 000

22 203

22 203

Magazyn Mia and Me

42 977

14 122

14 122

44 956

33 900

33 900

W styczniu 2016 roku w porównaniu do grudnia 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 38,96 proc.) pochwalić się mógł „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła „Księżniczka” (również Egmont Polska) - było to 14,05 proc.

ZKDP

miesiąc

Wirtualnemedia.pl

styczeń 2016

grudzień 2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego Ninjago

69 941

62 974

62 974

69 806

48 736

48 736

Mój Kucyk Pony

58 200

42 466

42 466

58 000

37 432

37 432

Zabawy i Marzenia z Barbie

68 000

41 566

41 566

68 000

42 321

42 321

Świnka Peppa Magazyn

42 996

34 763

34 763

-

-

-

Lego Friends. Magazyn

44 662

34 421

34 421

44 622

37 789

37 789

Księżniczka

52 000

31 193

31 193

49 971

36 294

36 294

Scooby - Doo!

69 988

31 207

30 368

69 992

24 966

23 880

Kubuś i Przyjaciele

36 200

24 429

24 429

36 000

18 600

18 600

Violetta Oficjalny Magazyn

42 000

22 700

22 700

42 000

16 336

16 336

Magazyn MiniMini

39 987

22 458

22 458

-

-

-

Auta

38 000

17 969

17 969

38 200

17 310

17 310

Magazyn Mia and Me

42 977

14 122

14 122

-

-

-

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci. „Mój Kucyk Pony” wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl