„Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci. „Mój Kucyk Pony” wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini”, z kolei najwięcej stracił „Magazyn Mia and Me”.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w styczniu 2016 roku wyniosła 62 974 egz. W porównaniu do stycznia 2015 roku, czyli pierwszego miesiąca obecności na rynku, magazyn ten zanotował wzrost wynoszący 10,83 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie należało do magazynu „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 42 466 egz., wyższym o 12,51 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten przed rokiem był trzeci.
Na ostatnią pozycję podium spadły zaś „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 41 566 egz., po jednak wzroście o 5,10 proc.
10. miejsce zajął „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada), którego wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 18,37 proc. do 22 458 egz. Tytuł ten w styczniu 2015 roku był 12 - ostatni.
Z kolei największy spadek, wynoszący 58,34 proc. do 14 122 egz., odnotował „Magazyn Mia and Me” (Media Service Zawada). W zestawieniu spadł on z miejsca 7. na 12.
ZKDP |
styczeń |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago |
69 941 |
62 974 |
62 974 |
59 964 |
56 818 |
56 818 |
Mój Kucyk Pony |
58 200 |
42 466 |
42 466 |
60 000 |
37 745 |
37 745 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
68 000 |
41 566 |
41 566 |
70 000 |
39 549 |
39 549 |
Świnka Peppa Magazyn |
42 996 |
34 763 |
34 763 |
42 978 |
31 181 |
31 181 |
Lego Friends. Magazyn |
44 662 |
34 421 |
34 421 |
49 923 |
29 777 |
29 777 |
Księżniczka |
52 000 |
31 193 |
31 193 |
62 244 |
49 328 |
49 328 |
Scooby - Doo! |
69 988 |
31 207 |
30 368 |
79 961 |
59 197 |
58 799 |
Kubuś i Przyjaciele |
36 200 |
24 429 |
24 429 |
39 000 |
22 755 |
22 755 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
42 000 |
22 700 |
22 700 |
50 000 |
37 738 |
37 738 |
Magazyn MiniMini |
39 987 |
22 458 |
22 458 |
39 988 |
18 972 |
18 972 |
Auta |
38 000 |
17 969 |
17 969 |
43 000 |
22 203 |
22 203 |
Magazyn Mia and Me |
42 977 |
14 122 |
14 122 |
44 956 |
33 900 |
33 900 |
W styczniu 2016 roku w porównaniu do grudnia 2015 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 38,96 proc.) pochwalić się mógł „Violetta Oficjalny Magazyn” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciła „Księżniczka” (również Egmont Polska) - było to 14,05 proc.
ZKDP |
miesiąc |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
styczeń 2016 |
grudzień 2015 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Lego Ninjago |
69 941 |
62 974 |
62 974 |
69 806 |
48 736 |
48 736 |
Mój Kucyk Pony |
58 200 |
42 466 |
42 466 |
58 000 |
37 432 |
37 432 |
Zabawy i Marzenia z Barbie |
68 000 |
41 566 |
41 566 |
68 000 |
42 321 |
42 321 |
Świnka Peppa Magazyn |
42 996 |
34 763 |
34 763 |
- |
- |
- |
Lego Friends. Magazyn |
44 662 |
34 421 |
34 421 |
44 622 |
37 789 |
37 789 |
Księżniczka |
52 000 |
31 193 |
31 193 |
49 971 |
36 294 |
36 294 |
Scooby - Doo! |
69 988 |
31 207 |
30 368 |
69 992 |
24 966 |
23 880 |
Kubuś i Przyjaciele |
36 200 |
24 429 |
24 429 |
36 000 |
18 600 |
18 600 |
Violetta Oficjalny Magazyn |
42 000 |
22 700 |
22 700 |
42 000 |
16 336 |
16 336 |
Magazyn MiniMini |
39 987 |
22 458 |
22 458 |
- |
- |
- |
Auta |
38 000 |
17 969 |
17 969 |
38 200 |
17 310 |
17 310 |
Magazyn Mia and Me |
42 977 |
14 122 |
14 122 |
- |
- |
- |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” na czele sprzedaży pism dla dzieci. „Mój Kucyk Pony” wyprzedził „Zabawy i Marzenia z Barbie”