SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Leo Messi w międzynarodowej kampanii Lay’s

Trwa kampania chipsów Lay's (produkowanych przez Frito-Lay Poland), sygnowana hasztagiem #showyourfootballemotions. Bierze w niej udział argentyński piłkarz Leo Messi. Działania przygotowała agencja VML Poland i rosyjska Slava.

Kampania #showyourfootballemotions prowadzona jest na 33 rynkach regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Leo Messi gra w spocie telewizyjnym, który promuje specjalną, mundialową edycję sześciu specjalnych paczek chipsów Lay's. Reklama zachęca do wspólnego kibicowania piłkarzom na mistrzostwach świata w Rosji.

Komunikacja trwa także na Facebooku, YouTube, Instagramie, VK oraz na stronie internetowej.

Za działania digitalowe kampanii odpowiada VML Poland. Kreację ATL oraz koncepcję akcji przygotowała moskiewska agencja Slava.

W działania marketingowe marki Lay's zaangażowany jest również polski piłkarz, Jakub Błaszczykowski.

Dołącz do dyskusji: Leo Messi w międzynarodowej kampanii Lay’s

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piwny brzuch z wiejskiej osp xzq
Kasa , to kasa. Po za tym on dla kogo ma być niby tym wzorem, chyba tylko dla dzieci;)
0 0
odpowiedź