Levi's nie mógł dogadać się z Zenith, wybrał OMD
Firma Levi Strauss wybrała należący do Omnicom Group dom mediowy OMD do planowania i zakupu mediów.
Decyzja o wyborze OMD zapadła po tym, jak firma nie potrafiła dojść do porozumienia w kwestii umowy z należącym do Publicis Group domem mediowym Zenith Media - informuje serwis Brandweek. Trzecim finalistą przetargu był należący do IPG dom mediowy Initiative.
OMD będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla marki Levi's oraz należącej do największego producenta dżinsów na świecie marki Dockers.
Do tej pory planowanie było podzielone pomiędzy agencje Bartle Bogle Hegarty (dla marki Levi's) oraz Draftfcb (Dockers). Bartle Bogle Hegarty jest także główną agencją kreatywną firmy na terenie obu Ameryk, Europy i Azji. Jednak w październiku Levi Strauss ogłosił nowy przetarg na region amerykański, w którym agencja nie zamierza startować.
źródło: Brandweek
Dołącz do dyskusji: Levi's nie mógł dogadać się z Zenith, wybrał OMD