Startuje LifeTube Max. Więcej dla twórców z reklam Adsense
LifeTube wprowadza technologię LifeTube Max, która ma zwiększyć przychody twórców na YouTube z reklam Adsense.
Sieć LifeTube wprowadza nowe, autorskie narzędzie do automatycznej optymalizacji reklamowej na YouTube. Nowe rozwiązanie umożliwia zwiększenie zarobków za 1000 wyświetleń reklamy o nawet 100 proc. - prognozuje LTTM, właściciel agencji LifeTube.
- Bardzo cieszymy się, że dzięki naszej nowej technologii możemy dosłownie w kilka chwil pomóc naszym twórcom w zwiększaniu ich przychodów. Całość działania LifeTube Max oparliśmy na minimalnym zaangażowaniu czasowym po stronie twórcy - mówi Marcin Pyć, head of network management w LTTM. - Optymalizacji reklamowej możemy dokonać na dotychczasowej bibliotece filmów, jak również zadbać o odpowiednią częstotliwość reklam dla wszystkich przyszłych publikacji na kanale. Dodatkowo narzędzie pozwala nam na uruchomienie wszystkich typów reklam na kanale, jeżeli twórca zapomniał o tym w którymś ze swoich materiałów - dodaje.
Przed optymalizacją na każdym kanale przeprowadzony będzie test, który sprawdzi, czy dodatkowe przerwy reklamowe wpływają na poziom uwagi widzów.
- W całym procesie przeprowadzania optymalizacji zależy nam na zachowaniu komfortu widzów. Z tego też względu wdrożyliśmy mechanizm testów, które pozwalają nam ocenić, jak odbiorcy reagują na dodatkowe przerwy reklamowe. Pozwala nam to na odpowiednie dostosowanie ich częstotliwości - mówi Marcin Pyć.
W ostatnim czasie sieć LifeTube uruchomiła już nową jednostkę, której zadaniem jest zwiększanie przychodów pasywnych Twórców - LifeTube Content Lab, na której czele stanął dotychczasowy country manager Jellysmack na Polskę Sebastian Huber.
LifeTube