Lighthouse dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa
Do grona nowych klientów agencji PR Lighthouse dołączyło Stowarzyszenie Producentów Pieczywa. Klienta pozyskano w drodze przetargu.
Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii edukacyjnej, obalającej mity na temat pieczywa do odpieku. Współpraca obejmuje także doradztwo strategiczne w zakresie zintegrowanej komunikacji, relacji z liderami opinii oraz mediami.
Za projekt odpowiada dział consumer & health, kierowany przez Izabelę Wejcht, head of practice. Zespół konsultantów tworzą Klaudia Skorutowska, project executive i Agnieszka Skiepko, junior project executive.
Kontrakt pozyskano w drodze wygranego przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
- Podejście zaprezentowane przez konsultantów Lighthouse spełnia nasze oczekiwania w zakresie doradztwa komunikacyjnego oraz skutecznej egzekucji działań – podkreśla Artur Starek, prezes Stowarzyszenia Producentów Pieczywa.
Stowarzyszenie Producentów Pieczywa, reprezentuje wybrane firmy z branży piekarniczej - Aryzta Polska, La Lorraine Polska, Lantmannen Unibake Poland oraz Nowel.
Dołącz do dyskusji: Lighthouse dla Stowarzyszenia Producentów Pieczywa