Lowe’s przenosi budżet mediowy z OMD do Starcomu
Amerykańska sieć hipermarketów Lowe’s zajmująca się m.in. sprzedażą materiałów budowlanych i narzędzi rozpoczyna współpracę z domem mediowym Starcom (Publicis Media) w zakresie obsługi mediowej. Klienta stracił dom mediowy OMD.
Firma zdecydowała się przenieść obsługę swojego budżetu mediowego do Starcomu miesiąc po tym, jak jej nowym szefem marketingu została Jocelyn Wong.
Lowe’s rozpoczęła przetarg na obsługę mediową jesienią ub.r. Firma nie podaje liczby i nazw pozostałych jego uczestników. Obsługi klienta bronił na pewno dotychczas obsługujący go w tym zakresie dom mediowy OMD.
Według Kantar Media, Lowe’s wydał na reklamy w Stanach Zjednoczonych w ub.r. 304,5 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: Lowe’s przenosi budżet mediowy z OMD do Starcomu