SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

LPP wprowadza elektroniczne metki w markach Mohito, Cropp oraz House

Odzieżowy koncern LPP wdraża technologię elektronicznej metki RFID do marek Mohito, Cropp oraz House. Dotychczas funkcjonowała ona w Reserved, flagowym brandzie firmy.

Wprowadzenie elektronicznej metki do marek Mohito, Cropp oraz House będzie zrealizowane ponad 5-krotnie szybciej niż w przypadku Reserved. Plany uwzględniają także wykorzystanie soft tagów, które pozwolą na osiągnięcie 100 proc. widoczności całej oferty. To kolejny etap rozwoju polskiego producenta odzieży w ramach strategii omnichannel.

Technologia RFID pozwala usprawnić proces dostaw oraz zapewnić oszczędność czasu pracy pracowników salonów, którego potrzebują na sprawdzenie zgodności zamówień, a także zwiększyć dokładność informacji na temat stanu magazynowego towarów. W marce Reserved jej wdrożenie następuje od 2019 roku.

- W Reserved w ciągu 12 miesięcy wprowadziliśmy RFID w 270 salonach. Obecne planujemy zrealizować to w 867 salonach kolejnych brandów w zaledwie 7 miesięcy w 12 krajach. Oznacza to, że roll out rozwiązania dokonamy ponad 5-krotnie szybciej w  porównaniu do Reserved - mówi Agata Mielewczyk, IT project manager LPP.

Technologią RFID zostanie objętych w sumie ponad 1200 salonów LPP. Tym samym w 2021 roku ponad 200 mln sztuk towaru, będącego ofertą czterech brandów polskiej spółki, będzie otagowane elektronicznymi metkami. Ważnym elementem trwającego projektu jest również nowość, jaką są RFID soft tags, czyli tzw. miękkie tagi RFID. Dzięki temu rozwiązaniu technologią objęte zostaną również produkty takie jak biżuteria, perfumy czy inne akcesoria.

- Wdrożenie soft tagów pozwoli nam zwiększyć dostępność oferty dla zamówień online marki Reserved, a także Cropp, Mohito i House. Wdrożenie systemu oraz dodatkowe pojawienie się soft tagów zapewni nam tym samym 100-proc. widoczność stanów magazynowych w czasie rzeczywistym. Dokładność i wydajność tego rozwiązania stanowią dla nas niezbędny element w rozwoju strategii omnichannel - mówi Alexander Yashin, ekspert ds. RFID w LPP.

Według wstępnych danych firma odzieżowa LPP od listopada ub.r. do stycznia br. zanotowała spadek przychodów w sklepach stacjonarnych o 42 proc. do 1,35 mld zł oraz wzrost wpływów z e-commerce o 111 proc. do 826 mln zł. Jej zysk operacyjny skurczył się z 295 do 35 mln zł.

Dołącz do dyskusji: LPP wprowadza elektroniczne metki w markach Mohito, Cropp oraz House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl