Lubelszczyzna się promuje
1 września rozpoczęła się największa akcja promocyjna "Lubelszczyzny" w 2007 r.
Kampania reklamowa przygotowana przez lubelską agencją reklamową Vena Art obejmie swoim zasięgiem obszar województwa lubelskiego. Celem kampanii jest budowanie wśród mieszkańców świadomości posiadania w regionie markowych produktów i usług oraz nakłonienie przedsiębiorców do ubiegania się o znak marki "Lubelskie". Projekt budowania marki regionalnej jest działaniem długofalowym. Drugi etap kampanii w 2008 roku zakłada promocję towarów i usług oznaczonych marką "Lubelskie" na terenie kraju oraz Unii Europejskiej. Obecnie już trwają prace nad przygotowaniem wniosku o dofinansowanie tej kampanii ze środków UE.
Wszyscy przedsiębiorcy, którzy mają zarejestrowaną działalność na terenie województwa lubelskiego mogą podjąć starania o uzyskanie marki "Lubelskie". Procedura pozyskania znaku oraz jego użytkowanie jest bezpłatne. Natomiast każdy przedsiębiorca, który ubiega się o nadanie marki może liczyć na bezpłatne szkolenia m.in. z takich dziedzin jak zarządzanie, Public Relations, promocja przedsiębiorstwa, prawo patentowe, czy obsługa klienta, a po nadaniu certyfikatu jakości na efektywną kampanię reklamową w kraju i zagranicą.
Wszelkie informacje, regulaminy i formularze do druku lub wypełnienia online dostępne są na stronie internetowej www.marka.lubelskie.pl. Nabór wniosków już się rozpoczął!
Pierwszy etap kampanii marki regionalnej "Lubelskie" realizowany w
terminie 1 września-30 listopada obejmie następujące działania:
- emisja kilkudziesięciu spotów telewizyjnych,
- reklama w 8 największych dziennikach i tygodnikach lokalnych,
- 100 billboardów na terenie województwa,
- 100 spotów radiowych,
- mailing tradycyjny folderów i ulotek do 150 000 mieszkań,
- mailing internetowy do 5000 liderów opinii publicznej,
- kampania w internecie - kilkaset tysięcy odsłon banerów i billboardów na serwisach regionalnych,
- interaktywny serwis www.marka.lubelskie.pl,
- szeroko rozbudowane działania z zakresu Publicity i PR w
telewizji, radio, prasie oraz internecie na obszarze regionu i
kraju.
Dołącz do dyskusji: Lubelszczyzna się promuje