SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Ludzie Chudego” stracili połowę widowni

Drugi sezon serialu “Ludzie Chudego” po zmianie dnia emisji z niedzieli na czwartek ma o około połowę mniej widzów niż pierwsza seria, która widzowie Polsatu mogli zobaczyć jesienią ub.r. Stacja przez to przegrywa z wszystkimi głównymi konkurentami.

Z danych Nielsen Audience Measurememnt dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki drugiej serii “Ludzi” śledziło 1,37 mln osób. Dało to Polsatowi 9,36 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 11,08 proc. w grupie 16-49. Po takim samym okresie emisji pierwszego sezonu “Ludzie Chudego” mieli średnio 2,65 mln oglądających, a ich udział wynosił odpowiednio 16,99 proc. i 21,26 proc. Jesienią 2010 serial nadawany był jednak w niedziele o 20.00, teraz pokazywany jest o tej samej porze, ale w czwartki.

Polsat w paśmie emisji komediowo-kryminalnej produkcji nie ma szans w starciu z konkurencją. Największą widownię gromadzi w tym czasie TVP 1 nadająca “Sport”, “Pogodę” i “Ojca Mateusza”, co przekłada się na 27,05 proc. udziału. Drugą lokatę zajmuje TVN (“Na Wspólnej”, “W11”; 19,20 proc.), przed Polsatem plasuje się też Dwójka (“Barwy szczęścia”, “Dr House”, mecz koszykówki; 12,67 proc.). W grupie komercyjnej kolejność kanałów jest taka sama.

Serial obniżył też wyniki czwartkowego pasma o 20.00 w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Wtedy Polsat przyciągał 1,63 mln oglądających, co dawało 11,16 proc. udziału w 4+ i 14,22 proc. w 16-49.

“Ludzi Chudego” minimalnie chętniej oglądają kobiety. Produkcja cieszy się największą popularnością wśród osób po trzydziestce, mieszkańców wsi i średnich miast oraz widzów z wykształceniem podstawowym.


Oglądalność “Ludzie Chudego”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
01-09-2011 1 635 948 11,98% 13,81%
08-09-2011 1 220 439 8,13% 10,01%
15-09-2011 1 257 389 8,23% 9,81%
Średnia 1 371 259 9,36% 11,08%



Widownia konkurencji w czasie nadawania serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 967 808 27,05% 22,17%
TVN 2 815 611 19,20% 18,83%
TVP 2 1 858 544 12,67% 11,72%
Polsat – Ludzie... 1 371 259 9,36% 11,08%


Profil widowni produkcji

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 47,45% 99
Kobiety 52,55% 101
Wiek  4-9 3,06% 52
 10-15 7,60% 112
16 - 19 4,04% 72
20 - 24 4,01% 51
25 - 29 7,51% 84
30 - 34 9,03% 109
35 - 39 7,69% 104
40 - 44 7,04% 110
45 - 49 7,50% 109
50 - 54 12,56% 156
55 - 59 11,00% 142
60+ 18,97% 94
Wlk. miasta Wieś 47,91% 122
< 50 tys. 22,35% 93
50-100 tys. 11,60% 135
100-200 tys. 5,07% 63
> 200 tys. 13,07% 65
Zawód Top management 6,52% 75
Pracownicy średniego szczebla 12,97% 86
Pracownicy fizyczni i rolnicy 26,03% 130
Emeryci 27,53% 107
Inni 26,94% 88
Wykształcenie Podstawowe 56,13% 124
Średnie 25,10% 85
Wyższe 8,12% 65
Inne 10,66% 84

Dołącz do dyskusji: “Ludzie Chudego” stracili połowę widowni

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
nic dziwnego, koszmarnie nudny serial
0 0
odpowiedź
User
Janeta
szkoda super serial
0 0
odpowiedź
User
Marcin
Bardzo glupi i strasznie nudny film.Az nie chce sie go ogladac
0 1
odpowiedź