Łupieżowe napisy reklamują Nizoral (wideo)
W telewizji, radiu, prasie i outdoorze pod hasłem "Łupież już nigdy nie przyjdzie Ci do głowy" trwa kampania reklamowa Nizoralu. W emocjonalnych przekazach pojawiają się napisy z łupieżu wyrażające myśli osób mające ten problem z włosami.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa Nizoralu pokazuje trzy osoby mające problem z łupieżem. Ich wynikające z tego kompleksy przedstawione zostają jako białe, "łupieżowe" napisy na ubraniach i meblach. Jednak po zastosowaniu Nizoralu problem znika, a bohaterowie odzyskują pewność siebie. W przekazach pojawia się również informacja, że produkt w ubiegłym roku po raz trzeci otrzymał Laur Konsumenta, co jest równoznaczne z uzyskaniem Grand Prix tej nagrody.
Akcja pod hasłem "Łupież już nigdy nie przyjdzie Ci do głowy" jest prowadzona w telewizji (TVP i stacje prywatne), radiu, prasie (tytuły kobiece, lifestylowe i opiniotwórcze) oraz outdoorze.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Banah Group, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Łupieżowe napisy reklamują Nizoral (wideo)