SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“M jak Mieszkanie” wyprzedziło “Cztery Kąty”

Największy wzrost sprzedaży ogółem wśród miesięczników wnętrzarskich w listopadzie ub.r. zanotował magazyn “M jak mieszkanie”, który został nowym liderem segmentu. Najwięcej straciło zaś pismo “Dobre Wnętrze”.

Sprzedaż ogółem “M jak Mieszkanie” (Murator) w listopadzie ub.r. wyniosła 76 397 egz., notując wzrost o 48,7 proc., największy w zestawieniu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Dzięki temu, tytuł ten awansował z miejsca drugiego na pierwsze.

Na pozycję wicelidera z pierwszej spadły natomiast “Cztery Kąty” (Agora). Ich wynik sprzedażowy zmalał o 15,25 proc. i wyniósł 61 071 egz. Podium zamyka miesięcznik „Moje Mieszkanie” (Murator) ze sprzedażą ogółem na poziomie 44 963 egz.  po spadku o 1,3 proc.

Najgorzej w porównaniu z minionym rokiem wypadł znajdujący się piątym miejscu “Dobre Wnętrze” (Murator), którego sprzedaż ogółem zmalała o 24,57 proc. do 16 556 egz.

Wirtualnemedia.pl listopad
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
M jak Mieszkanie               76 397                 51 376   
Cztery Kąty               61 071                 72 059   
Moje Mieszkanie               44 963                 45 555   
Weranda               27 096                 24 947   
Dobre Wnętrze               16 556                 21 950   
Dom & Wnętrze               12 714                 12 539   


W listopadzie ub.r. w porównaniu z październikiem ub.r. najwięcej zyskało “M jak Mieszkanie” (82,55 proc.), zaś najwięcej straciły “Cztery Kąty” (44,47 proc.). 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP listopad październik
Tytuł Sprzedaż ogółem
M jak Mieszkanie 76 397 41 849
Cztery Kąty 61 071 109 970
Moje Mieszkanie 44 963 40 080
Weranda 27 096 27 563
Dobre Wnętrze 16 556 18 159
Dom & Wnętrze 12 714 9 854


 

Dołącz do dyskusji: “M jak Mieszkanie” wyprzedziło “Cztery Kąty”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan
Mam wrazenie ze Dobre Wnetrze ma niesprecyzowana grupe docelowa. Jest nijakie, no bo dla kogo to jest? dla architektow? czy waskiej grupy bogaczy? Szkoda, bo marka wydaje się mocna, dobry wydawca, dobre, rozpoznawalne logo, dobre hasło. Tylko pomyslu brak.
0 0
odpowiedź