Maciej Bielicki wraca do branży marketingowej, został doradcą zarządu adCookie
Maciej Bielicki został doradcą zarządu agencji marketingu internetowego adCookie. Tym samym po ponad trzech latach wraca do branży marketingowej, w której pracował m.in. w Lubię to Dentsu Aegis Network.
- Rok 2020 to dla adCookie ważny czas. Szczególnie mocno koncentrujemy się teraz na rozwoju oraz innowacyjności ukierunkowanej w stronę bycia holistycznym partnerem, który otacza markę opieką 360 w zakresie digital marketingu i wspólnie z nią realizuje nawet najbardziej ambitne cele/wyzwania. W grupie naszych potencjalnych klientów mamy bardzo aktywne marki, które wiedzą, czego chcą i stawiają na ekspansję. Maciej ma ogromne doświadczenie zarówno w zakresie marketingu, jak i budowania struktur i rozwijaniu przedsiębiorstw - co w kontekście dynamicznego rozwoju adCookie stanowi znaczące wsparcie - uzasadnia Mateusz Sobieraj, CEO w adCookie.
Agencja oferuje usługi z zakresu web design, analityki, PPC, SEO, content marketingu i social media. Szefem działu SEO jest Paweł Kozłowski, a szefem digitalu - Kacper Skorupski.
- Współpraca z adCookie odświeży moje spojrzenie na branżę, a także skonfrontuje obecne doświadczenie z aktualnymi trendami. Znam Mateusza, Pawła i Kacpra dość dobrze, wiem, że idą drogą, którą wyznaczyli sobie jakiś czas temu. Są konsekwentni w realizacji celów, co widać choćby po tym, jak szybko i sprawnie agencja się rozwija. Chciałbym przede wszystkim im pomóc, być doradcą, ale także czerpać z ich wiedzy jak najwięcej. To partnerzy, którzy wpasowują się w mój ideał na tym etapie zawodowego życia. To będzie owocna współpraca! - zapewnia Maciej Bielicki.
Bielicki przez trzy lata poza marketingiem
Maciej Bielicki z branżą marketingową rozstał się jesienią 2016 roku, odchodząc z agencji Lubię to - linked by Isobar należącej do Dentsu Aegis Network. Bielicki w 2010 roku był jednym z założycieli agencji Lubię, którą w połowie 2012 roku kupiła Grupa Socializer, a ona z kolei dwa lata później została przejęta przez Dentsu Aegis Network.
W latach 2009-2011 Bielicki był CEO w spółce Driver Service. W latach 2006-2014 był też partnerem serwisu Autobania.pl. Od prawie dwóch lat zarządza własną firmą Perkspotting oferującą platformę w modelu software-as-a-service do zarządzania benefitami dla pracowników.
Dlaczego Maciej Bielicki zdecydował się wrócić do branży marketingowej? - Teraz, po moich doświadczeniach w Lubię to, Socializerze i Dentsu chcę pomagać innym w dążeniu do budowania efektywnych struktur agencyjnych oraz budowaniu strategii. Podczas naszej przygody w 4 lata zbudowaliśmy prawie 300 osobową strukturę która obsługiwała największych klientów w Polsce. Później sprzedaliśmy ja do jednej z największych grup mediowych na świecie. Jestem przekonany, że jest wiele firm, które będą w stanie skorzystać z moich doświadczeń i dzięki temu uniknąć części błędów albo znaleźć kilka dróg na skróty w dążeniu do postawionych sobie celów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl
- Poza tym fascynuje mnie, jak szybko ta branża się zmienia i to że organizacje z nią związane oraz ich klienci nie mogą sobie pozwolić na chwilę stagnacji, bo co miesiąc pojawia się coś, co potencjalnie może wywrócić stary porządek i sprawić, że metody, których używamy, stają się nieoptymalne - dodaje Bielicki.
Dołącz do dyskusji: Maciej Bielicki wraca do branży marketingowej, został doradcą zarządu adCookie