„Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało 2,6 mln widzów. 19,5 mln zł z reklam
W minionym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” oglądało średnio 2,58 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 19,53 mln zł.
Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 2 września 2014 roku do 9 czerwca 2015 roku wyniosła 2,58 mln osób. Przełożyło się to na 20,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 13,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany był we wtorki o godz. 21.50.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadził odcinek magazynu z 2 grudnia ub.r. Przyciągnął on przed telewizory 3,36 mln osób.
Trzy topowe odcinki
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
02-12-2014 |
21:50:03 |
3 363 159 |
26,32% |
27-01-2015 |
21:48:14 |
3 193 478 |
23,85% |
03-02-2015 |
21:51:49 |
3 174 214 |
24,36% |
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął TVN (11,72 proc.; „Prawo Agaty”, „Kuba Wojewódzki” i filmy fabularne). Trzeci był Polsat (9,28 proc; pasmo filmowe), a czwarta - TVP1 (7,24 proc.; „Rzeka”, „Pacyfik” i filmy).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, z tym że przewaga Dwójki nad konkurencją była tam już mniejsza.
Oglądalność magazynu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Magazyn Ekspresu Reporterów |
2 583 881 |
20,08% |
13,71% |
TVN |
1 507 884 |
11,72% |
12,70% |
Polsat |
1 194 046 |
9,28% |
12,37% |
TVP1 |
931 284 |
7,24% |
7,37% |
Wpływy reklamowe TVP2 wokół magazynu wyniosły 19,53 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański. Nowe odcinki cyklu pojawią się w TVP2 jesienią br.
Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało 2,6 mln widzów. 19,5 mln zł z reklam