Magazyn Joanny Liszowskiej nie ma szans w starciu z konkurencją
'Solo w mieście', nowy magazyn kulturalno-rozrywkowy Dwójki, którego gospodynią jest Joanna Liszowska, cieszy się mniejszą popularnością niż programy emitowane w tym samym czasie przez Jedynkę, Polsat i TVN. Magazyn obniżył też widownię TVP 2 w swoim paśmie emisji w porównaniu do ub. r.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki programu "Solo w mieście" (emisja w środy o 19.35) przyciągnęły przed ekrany 830 tys. osób przy udziale w rynku na poziomie 5,55 proc. w grupie 4+ i 6,06 proc. w grupie 16-49. W analogicznym okresie ub. r. TVP 2 miała w tym paśmie 1,23 mln widzów i odpowiednio 8,43 proc. i 9,20 proc. udziału.
W czasie nadawania magazynu Dwójka zajmuje dopiero czwarte miejsce pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma jest Jedynka, emitująca w tym czasie "Wiadomości" i "Sport"- pozycje te ogląda 5,36 mln widzów. Przed TVP 2 plasują się także TVN (gł. "Prognoza pogody" i "Uwaga!"; 2,94 mln) i Polsat ("Samo życie"; 2,85 mln).
Program Joanny Liszowskiej przyciąga przed ekrany głównie
kobiety, widzów w wieku do 10 do 15 lat i powyżej 40. roku życia,
mieszkańców wsi i małych miast oraz ludzi z wykształceniem
podstawowym i wyższym.
Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymi profesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portal społecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu, PR, badań i gospodarki!
Oglądalność programu "Solo w mieście" odcinek po
odcinku
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
17-12-2008 | 1 017 796 | 6,73% | 7,13% |
10-12-2008 | 605 877 | 4,13% | 3,83% |
03-12-2008 | 896 064 | 5,85% | 7,40% |
średnia | 833 025 | 5,55% | 6,06% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji
magazynu
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 1 | 5 357 665 | 35,67% |
TVN | 2 943 800 | 19,60% |
Polsat | 2 846 653 | 18,95% |
TVP 2 - Solo w mieście | 833 025 | 5,55% |
Profil widowni "Solo w mieście"
|
AFF | ADH % | |
Płeć | Mężczyźni | 91 | 43,92% |
Kobiety | 108 | 56,08% | |
Wiek | 4- 9 | 58 | 3,64% |
10- 15 | 131 | 9,94% | |
16 - 19 | 62 | 3,87% | |
20 - 24 | 61 | 5,41% | |
25 - 29 | 67 | 5,68% | |
30 - 34 | 93 | 7,32% | |
35 - 39 | 65 | 4,34% | |
40 - 44 | 105 | 6,90% | |
45 - 49 | 122 | 9,40% | |
50 - 54 | 151 | 12,44% | |
55 - 59 | 141 | 10,11% | |
60+ | 114 | 20,96% | |
Wlk.miasta | Wieś | 124 | 47,69% |
< 50 tys. | 110 | 26,10% | |
50-100 tys. | 75 | 6,69% | |
100-200 tys. | 88 | 6,98% | |
> 200 tys. | 60 | 12,53% | |
Zawód | Top management | 46 | 3,84% |
Pracownicy szczebla średniego | 78 | 10,49% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 113 | 22,22% | |
Emeryci | 132 | 34,08% | |
Inne | 89 | 29,37% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 118 | 51,94% |
Średnie | 75 | 22,53% | |
Wyższe | 100 | 11,95% | |
Inne | 98 | 13,58% |
Dołącz do dyskusji: Magazyn Joanny Liszowskiej nie ma szans w starciu z konkurencją