Magazyn śledczy 'Na tropie' wygrywa z Ligą Mistrzów
Średnia oglądalność nowego magazynu śledczego Jedynki 'Na tropie' po trzech odcinkach wynosi 910 tys. widzów. TVP 1 w czasie emisji programu cieszy się mniejsza widownią niż TVP 2 i TVN, ale wygrywa z Polsatem, nadającym wówczas m.in. skróty Ligi Mistrzów.
Program "Na tropie" nadawany jest w TVP 1 w środy o 23.05 począwszy od 16 września br. Po trzech emisjach ma udział w rynku wynoszący 13,63 proc. w grupie 4+ i 11,34 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
Rok temu w tym paśmie Jedynka miała nieco więcej widzów (990 tys.), prawie takie sam udział w rynku wśród wszystkich widzów (13,74 proc.), ale za to niższy udział w grupie komercyjnej (9,80 proc.).
W czasie nadawania "Na tropie" TVP 1 zajmuje się na trzecim miejscu w rynku telewizyjnym. Liderem z udziałem wynoszącym 19,99 proc. jest stacja TVN, nadająca wtedy filmy fabularne. Na drugim miejscu plasuje się TVP 2 (15,22 proc.; "Panorama" wraz ze "Sportem" i "Pogodą") . Za Jedynką znajduje się natomiast Polsat (9,61 proc.; skróty Ligi Mistrzów oraz film fabularny).
Program "Na tropie"oglądają najchętniej kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi, małych i największych miast.
Oglądalność "Na tropie" odcinek po
odcinku
Widownia konkurencji w czasie emisji
programu
Profil widza "Na tropie"
Dołącz do dyskusji: Magazyn śledczy 'Na tropie' wygrywa z Ligą Mistrzów