SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe w I kwartale 2009 roku, ostro w dół "Newsweek", "Polityka" i "Wprost" - wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 483 mln zł.

"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w I kwartale 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 20,8 mln zł (mniej o 3,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 19,8 mln zł (4,3 mln zł mniej niż w I kwartale 2008) a na trzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 17,3 mln zł (spadek o 5,86 mln zł ).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I kwartale 2009 roku 483 mln zł wobec 522 mln zł w 2008 r.

Rok / Miesiąc I-III.2009
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 483 152 909 zł
TELE TYDZIEŃ 20 824 281 zł
NEWSWEEK POLSKA 19 882 940 zł
POLITYKA 17 371 850 zł
VIVA 16 320 492 zł
WPROST 14 580 013 zł



Rok / Miesiąc I-III.2008
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 522 945 879 zł
TELE TYDZIEŃ 24 679 184 zł
NEWSWEEK POLSKA 24 204 301 zł
POLITYKA 23 232 750 zł
WPROST 22 224 795 zł
VIVA 17 477 106 zł




dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl