SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe w lutym 2009 roku, ostro w dół "Newsweek", "Polityka" i "Wprost" - wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 141 mln zł.

"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w lutym 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 6,90 mln zł (mniej o 0,05 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się Polityka - 5,84 mln zł (0,8 mln zł mniej niż w lutym 2008) a na trzecim miejscu uplasował się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 5,19 mln zł (spadek o 1,68 mln zł ).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w lutym 2009 roku 141 mln zł wobec 153 mln zł w 2008 r.

Rok / Miesiąc II.2009
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 141 960 164 zł
TELE TYDZIEŃ 6 899 931 zł
POLITYKA 5 846 500 zł
NEWSWEEK POLSKA 5 191 723 zł
VIVA 5 094 504 zł
TWÓJ STYL 4 603 737 zł

Rok / Miesiąc II.2008
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 153 369 213 zł
TELE TYDZIEŃ 6 952 690 zł
NEWSWEEK POLSKA 6 800 400 zł
POLITYKA 6 656 100 zł
WPROST 5 674 030 zł
VIVA 5 056 285 zł



dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl