Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam
Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe w lutym 2009 roku, ostro w dół "Newsweek", "Polityka" i "Wprost" - wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 141 mln zł.
"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w lutym 2009 spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 6,90 mln zł (mniej o 0,05 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się Polityka - 5,84 mln zł (0,8 mln zł mniej niż w lutym 2008) a na trzecim miejscu uplasował się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - 5,19 mln zł (spadek o 1,68 mln zł ).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w lutym 2009 roku 141 mln zł wobec 153 mln zł w 2008 r.
Rok / Miesiąc | II.2009 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 141 960 164 zł |
TELE TYDZIEŃ | 6 899 931 zł |
POLITYKA | 5 846 500 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 5 191 723 zł |
VIVA | 5 094 504 zł |
TWÓJ STYL | 4 603 737 zł |
Rok / Miesiąc | II.2008 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 153 369 213 zł |
TELE TYDZIEŃ | 6 952 690 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 6 800 400 zł |
POLITYKA | 6 656 100 zł |
WPROST | 5 674 030 zł |
VIVA | 5 056 285 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam