SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny people z dużymi spadkami po trzech kwartałach. “Show” i “Flesz” na największym minusie

W pierwszych trzech kwartałach br. wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły “Show” i “Flesz”. Natomiast tylko minimalny spadek zanotowała “Gala”.

Najpopularniejszym dwutygodnikiem people w Polsce pozostaje wydawany przez Edipresse Polska magazyn “Party”. Jego średnia sprzedaż ogółem w okresie od stycznia do września br. wyniosła 359 572 egz. i była niższa o 19,62 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął konkurencyjny dwutygodnik "Show” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 308 710 egz. Zanotował on największy w zestawieniu spadek wynoszący 30,34 proc.

Na trzecim miejscu utrzymał się magazyn “Flesz” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 26,18 proc. do 215 536 egz.

Dużo straciła też zajmująca czwartą lokatę “Viva!” (także Edipresse Polska). W okresie od stycznia do września br. sprzedawała się ona średnio w liczbie 178 437 egz., czyli o 18,59 proc. niższej niż rok wcześniej.

Oczko niżej znalazła się wydawana od listopada ub.r. “Grazia” (Wydawnictwo Bauer). Jej średnia sprzedaż ogółem wyniosła 150 890 egz.

Najmniejszy spadek dotyczył znajdującej się na szóstym miejscu “Gali” (G+J Polska). Jej średni wynik w pierwszych trzech kwartałach br. był zaledwie o 0,1 proc. niższy niż rok wcześniej i wyniósł 140 064 egz.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał 2013

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

359 572

447 314

Show

308 710

443 175

Flesz Gwiazdy & Styl

215 536

291 970

Viva

178 437

219 172

Grazia

150 890

-

Gala

140 064

140 208


We wrześniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people był magazyn “Party” (Edipresse Polska) z wynikiem na poziomie 310 605 egz. po spadku o 25,74 proc.

Na drugim miejscu znalazł się tracący najwięcej magazyn “Show”. Jego średnia sprzedaż ogółem poszła w dół o 34,89 proc. do 284 769 egz. Trzecia lokata należała do “Flesza” (213 777 egz., spadek o 31,41 proc.). Wszystkie te trzy magazyny obecnie kosztują po 1,99 zł, natomiast we wrześniu ub.r. miały wszystkie bądź niektóre wydania w cenie 1,50 zł.

Na ostatniej pozycji znalazła się “Grazia”, która we wrześniu br. zanotował najsłabszy miesięczny wynik sprzedażowy od czasu debiutu (101 438 egz.).

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

310 605

418 277

Show

284 769

437 361

Flesz Gwiazdy & Styl

213 777

311 661

Viva

152 301

216 319

Gala

126 089

149 181

Grazia

101 438

-

 

Dołącz do dyskusji: Magazyny people z dużymi spadkami po trzech kwartałach. “Show” i “Flesz” na największym minusie

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
glos rozsądku
A czego innego należało się spodziewać po gazecie, na której okładce Anna Mucha w 2013 roku była co najmniej 5 razy? Tyle samo co Małgorzata Socha... Ileż można mielić te same gęby?
0 0
odpowiedź
User
kjk
medialna papka dla debili w roli głównej amatorzy tzw gwiazdy
0 0
odpowiedź
User
oj
to na jakiej silnej nodze teraz stoi Edipresse? People bardzo słabo, pisma dziecięce też. Może Pani Domu?
0 0
odpowiedź