SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny z reklam: „Show” i „Viva!” mocno w górę, „Tele Tydzień” w dół (TOP10)

W lutym br. polskie czasopisma cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Mocno wzrosły wpływy reklamowe „Vivy!”, „Polityki” i „Przyjaciółki”, za to sporo spadły w przypadku „Tele Tygodnia” i „Forbesa”.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że w lutym br. przychody reklamowe magazynów - zarówno z autopromocją, jak i bez jej uwzględniania - były dokładnie o 0,15 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Tak samo minimalnie spadły nakłady na autopromocję.

>>> Dzienniki 8 proc. mniej z reklam. „DGP”, „Fakt” i „GW” mocno w dół (TOP10)
 

Największe wzrosty cennikowych wpływów reklamowych w skali roku osiągnęły „Show” (Wydawnictwo Bauer) - 70,8 proc., oraz „Viva!” (Edipresse Polska) - 59 proc. „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zarobiła z reklam 44,3 proc. więcej, „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) - 43,1 proc. więcej, a „Party” (Edipresse Polska) - 28,2 proc. Natomiast wpływy reklamowe „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły o 7,4 proc.

>>> „Angora” i „Newsweek” zyskują - ranking najlepszych tygodników w Polsce
 

Minimalne spadki przychodów reklamowych zanotowały tygodniki „Wprost” (AWR Wprost) i „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - odpowiednio: 2,2 i 4,3 proc. Z kolei „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zarobił z reklam 10,2 proc. mniej niż przed rokiem, a „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) - 11,5 proc. mniej.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
  II.2012 II.2011
Viva! 7 436 682 zł 4 674 517 zł
Polityka 6 981 800 zł 4 836 800 zł
Tele Tydzień 6 775 766 zł 7 543 534 zł
Wprost 5 845 466 zł 5 977 017 zł
Newsweek Polska 5 751 411 zł 6 011 926 zł
Party 4 557 983 zł 3 555 726 zł
Przyjaciółka 4 514 977 zł 3 154 237 zł
Forbes 4 175 200 zł 4 718 100 zł
Twój Styl 4 157 260 zł 3 871 790 zł
Show 4 065 290 zł 2 379 530 zł
monitorowane tytuły razem 161 948 503 zł 162 200 822 zł
     
monitorowane tytuły razem - z autopromocją 182 953 623 zł 183 245 871 zł
monitorowane tytuły razem - autopromocja 21 005 120 zł 21 045 049 zł

Dołącz do dyskusji: Magazyny z reklam: „Show” i „Viva!” mocno w górę, „Tele Tydzień” w dół (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl