SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Bąk, Magdalena Turczyk, Karolina Gurec i Weronika Gładych w Clear Channel Polska

Do działu sprzedaży firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Polska dołączyła Małgorzata Bąk (jako head of clients team), Magdalena Turczyk (senior account manager), Karolina Gurec (revenue manager) i Weronika Gładych (marketing manager). 

Małgorzata Bąk została nowym szefem zespołu clients team. Odpowiadać będzie za rozwój działu sprzedaży bezpośredniej w segmencie OOH i DOOH, nawiązywanie strategicznych partnerstw, opracowanie i wdrożenie nowej strategii sprzedaży uwzględniającej trendy rynkowe i potrzeby klientów oraz wspieranie dalszego wzrostu firmy w budowaniu silnej pozycji na rynku. 

Bąk ma wieloletnie doświadczenie w pracy na rynku mediów i reklamy. Do Clear Channel Poland przeszła po ponad 20 letnim okresie spędzonym w Wirtualna Polska Media, gdzie przez sześć ostatnich lat pełniła obowiązki dyrektora sprzedaży bezpośredniej i kluczowych klientów. Kierowała również zespołem w dziale agencyjnym, współpracując z największymi domami mediowymi. Wcześniej jako dyrektor działu e-commerce odpowiadała za rozwój kanału sprzedaży internetowej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Do działu clients team dołączyła też Magdalena Turczyk (na zdjęciu poniżej) obejmując stanowisko senior account managera, gdzie odpowiadać będzie za współpracę z kluczowymi klientami, w tym planowanie i realizację kampanii OOH i DOOH.

W branży reklamowej obecna ponad 20 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w “Pulsie Biznesu” jako sponsorship manager, gdzie odpowiadała za sprzedaż konferencji i eventów spółki. Wcześniej przez 9 lat pracowała dla Edipresse Polska jako manager ds. reklamy, zajmując się sprzedażą ofert łączonych, takimi jak: magazyny prasowe, warsztaty Mamo to ja i serwis mamotoja.pl. Realizowała projekty 360 stopni dla wielu uznanych marek, między innymi dla: Berlin Chemie, Mattel, Boiron, Ontex. Wcześniej przez 13 lat w Phoenix Press w roli key account manager w dziale magazynów prasowych.

Karolina Gurec objęła stanowisko revenue managera. Poprzednie doświadczenie zdobywała w  Nielsen Media Services Poland jako senior analytics consultant, gdzie zajmowała się m.in. przeprowadzaniem międzynarodowych projektów prognoz wpływu media planów na sprzedaż oraz ich optymalizację, identyfikacją potrzeb klienta oraz dobór odpowiednich narzędzi analitycznych niezbędnych do zaadresowania danych zagadnień biznesowych, projekty realizowane były dla największych marek na rynku FMCG.

W Clear Channel odpowiadać będzie m.in. za kształtowanie polityki cenowej produktów, wsparcie sprzedaży w zakresie polityki cenowej, analizy sprzedażowe i produktowe, kontrolowanie pozycji rynkowej CCP, kontakt i współpracę z partnerami w zakresie danych.

Do spółki dołączyła również Weronika Gładych, jako nowy marketing manager. Wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w agencji digital – adrino. Ostatnie dwa lata kierowała działaniami marketingowymi spółki, a wcześniej jako senior account manager zajmowała się obsługą klientów agencyjnych, realizując m.in. jedne z pierwszych kampanii rich mediowych na mobile w Polsce. Ponad trzynastoletnie doświadczenie na rynku reklamy zdobywała, pracując dla największych domów mediowych takich jak: Dentsu, Publicis, GroupM.

W Clear Channel Poland odpowiadać będzie za działania marketingowe przyczyniające się do zwiększenia świadomości i rozpoznawalności marki na rynku reklamy outdoorowej i digitalowej.


 

Dołącz do dyskusji: Małgorzata Bąk, Magdalena Turczyk, Karolina Gurec i Weronika Gładych w Clear Channel Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl