SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małgorzata Perkowska-Czaja nową szefową Endemol Shine Polska

Małgorzata Perkowska-Czaja została nową dyrektor zarządzającą firmy producenckiej Endemol Shine Polska. Zastąpiła Ryszarda Sibilskiego, który po 18 latach rozstał się z firmą.

Małgorzata Perkowska-Czaja Małgorzata Perkowska-Czaja

Do listopada Małgorzata Perkowska-Czaja była dyrektorką zarządzająca w Rochstarze. Tam zajmowała się m.in. nowymi formatami, w które chciała zainwestować firma.

- Do tej pory Rochstar specjalizował się w wysokiej jakości show TV, ale ma też potencjał produkcji programów dokumentalnych, seriali, projektów łączących reklamodawców, nadawców i social media - mówiła rok temu Małgorzata Perkowska-Czaja.

W ubiegłym tygodniu jako pierwsi informowaliśmy, że z Endemol Shine Polska odchodzi Ryszard Sibilski, dyrektor zarządzający firmy.

Perkowska-Czaja będzie odpowiedzialna za rozwój oferty firmy, dywersyfikację oferty w celu poszukiwania nowych źródeł przychodów oraz wzmocnienie i innowację strategii handlowej. Wytwórnia będzie teraz podlegać grupie Banijay Germany, a Perkowska-Czaja będzie raportowała do dyrektora generalnego Endemol Shine Germany, Fabiana Tobiasa.

- Endemol Shine Polska zbudował reputację marki oferującej wysokiej jakości rozrywkę. Ponownie dołączając do firmy jako dyrektor zarządzająca, z niecierpliwością czekam na nowe możliwości dywersyfikacji jej oferty i budowania wyników we wszystkich segmentach. Choć rynek jest obecnie trudny, nie mam wątpliwości, że dzięki innowacjom i kreatywności możemy wykorzystać nowe technologie i możliwości rozwoju, umacniając się na pozycji lidera w regionie - komentuje Małgorzata Perkowska-Czaja.

Małgorzata Perkowska-Czaja pracowała w Golden Media i Endemolu

Perkowska-Czaja to producentka telewizyjna związana z branżą od 20 lat. W latach 2008-2015 była kierownikiem działu rozwoju i sprzedaży w Golden Media Polska. Odpowiadała za produkcję takich formatów, jak: „Żony Hollywood”, „Bitwa na głosy” czy „Warsaw Shore”.

Z kolei od 2015 do 2022 r. związana była z Endemol Shine Polska na stanowisku dyrektora sprzedaży programów telewizyjnych, a do jej obowiązków należały m.in. sprzedaż i wdrażanie formatów telewizyjnych na polski i zagraniczny rynek. Nadzorowała produkcję treści, w tym „Masterchef”, „Masterchef Junior”, „Big Brother”, „Lego Masters”, „You Can Dance. Nowa Generacja”, „Tak to leciało” czy „Fort Boyard”. Podczas swojej kariery realizowała także projekty dla Reuters oraz stacji CNBC.

Endemol Shine Polska jest producentem takich formatów jak “Twoja twarz brzmi znajomo” i “Temptation Island Polska” (oba dla Polsatu), “Tak to leciało” i „Postaw na milion” (oba dla TVP) oraz “MasterChef”, “MasterChef Nastolatki” i “Lego Masters” - na zlecenie TVN. W przeszłości produkowała też takie programy jak “Fort Boyard”, “The Wall. Wygraj marzenia”, "Big Brother", “Śpiewajmy razem. All Together Now” czy "The Brain. Genialny Umysł”. W jej portfolio są też seriale - dla TVP wyprodukowała m.in. ”Stulecie Winnych" i “Dewajtis”.