SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Mama kontra mama” z milionem widzów. TVN przegrał z konkurencją

Reality-show “Mama kontra mama” oglądało w TVN średnio milion widzów, o połowę mniej niż stacja gromadziła rok temu w tym paśmie. W czasie nadawania programu TVN zajmował czwarte miejsce w całym rynku, ale w grupie 16-49 przegrał tylko z Polsatem.

Bohaterki programu „Mama kontra mama” Bohaterki programu „Mama kontra mama”

„Mama kontra mama” na antenie TVN pokazywana była w niedziele o godz. 18.00, od 7 września br. do 12 października br.  Sześć odcinków reality-show oglądało średnio 1,06 mln osób. Przełożyło się to na 8,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 12,29 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl,

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie nadawania programu TVN gromadził o ponad milion widzów więcej - średnio 2,24 mln osób przy udziale wynoszącym 17,83 proc. w grupie 4+ i 24,34 proc. w 16-49.

TVN w czasie emisji reality-show przegrywała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca “Komisarza Alexa” i teleturniej “Jaka to melodia?”, co dało jej 15,31 proc. udziału. Drugie miejsce zajmował Polsat (“Nasz nowy dom”, “Wydarzenia”; 14,71 proc.), a trzecia była TVP2 (“Panorama”, “Sport”, “Pogoda”; 10,93 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej telewizja TVN zajęła drugą pozycję za Polsatem.

Widownia “Mama kontra mama” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

1876480

15,31%

8,58%

Polsat

1802968

14,71%

16,98%

TVP2

1339968

10,93%

6,99%

TVN - Mama kontra mama

1060454

8,65%

12,29%


W każdym odcinku programu „Mama kontra mama” występowały cztery matki pochodzące z różnych środowisk i reprezentujące różne style życia. Uczestniczki oceniały się nawzajem, biorąc pod uwagę m.in. relacje z dziećmi, dbałość o ich zdrowie. Program oparty był na formacie „Mom of the week”. Za produkcję wykonawczą polskiej wersji odpowiadała firma Golden Media Polska.

Na razie telewizja TVN nie zdecydowała, czy powstanie druga edycja tego formatu.

Dołącz do dyskusji: “Mama kontra mama” z milionem widzów. TVN przegrał z konkurencją

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
świnka z klasą
Mamą tygodnia powinna zostać ta, która najdłużej posiedzi w telewizji a najkrócej z własnymi dziećmi
0 0
odpowiedź
User
u
Edward Miszczak i jego kolejna zalosna medialna szmira poziom programów jest taki sam jak wzrost dyrektora
0 0
odpowiedź
User
Kanye West
"Genialny" program, w pięć minut ocenić kto, jakim jest rodzicem...
0 0
odpowiedź