SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl

Od 16 lipca br. do zespołu biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl dołączy Marta Gądek, która obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży. Będzie odpowiadać za ofertę reklamową magazynów „GW" i czasopism Agory oraz za realizację działań dla klientów z zakresu employer brandingu.

Marta Gądek wcześniej pracowała w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer, gdzie od 2014 roku była dyrektorem segmentu pism luksusowych. Poprzednio była przez kilka lat związana z Agorą, m.in. jako kierownik sprzedaży „Wysokich Obcasów” oraz strategic industry manager. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Szefową biura reklamy „GW” i Wyborcza.pl nadal będzie Joanna Kwas.

Biuro reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl odpowiada za przygotowywanie ofert reklamowych dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych na łamach „Gazety Wyborczej”, ale i tygodników, magazynów, dodatków i wydań specjalnych, tworzonych przez Wydawnictwo Agora oraz serwisów Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.

W maju 2018 roku średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” (Agora) spadła o 16,84 proc. do 93 136 egzemplarzy.

 

 

Dołącz do dyskusji: Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ala
Dobrze, ze zwiała z tej klasy próżniaczej, tracącej czas między „lansowania” nowych kosmetyków, a podróże na Hawaje, dokąd zabiera się panie odpowiadające za budżety reklamowe firm kosmetycznych i modowych. Pustota tego środowiska jest totalna.
0 0
odpowiedź
User
insider
Gratulacje Marta! To świetna, kompetentna i pracowita osoba.
0 0
odpowiedź
User
Trayata
Jasne kompetentn?? Gdzie ? Jak? Brak klasy, umiejętności sprzedażowych, buractwo w stosunku do Klientów. Wypadła z łask senackiej...i ucieczka
0 0
odpowiedź