MasterCard promuje płatności kartami zbliżeniowymi w McDonald's
W restauracjach McDonald's rusza promocja płatności kartami zbliżeniowymi. Akcję wspiera kampania reklamowa w internecie i na outdoorze.
W ramach promocji każdy, kto w restauracji McDonald's zapłaci za dowolny McZestaw kartą zbliżeniową MasterCard PayPass lub Maestro PayPass, dostanie gratis kawę lub dowolny deser. - Po raz pierwszy na tak szeroką skalę promujemy płatności kartami zbliżeniowymi, chcąc przekonać konsumentów, że to szybki i bezpieczny sposób na dokonywanie zakupów o wartości do 50 zł - opisuje Krzysztof Drzyzga, new business development manager Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce. Akcję - zaplanowaną do końca stycznia przyszłego roku - wspierają działania reklamowe obejmujące oprócz restauracji McDonald's internet (główne portale, m.in. Interia, Onet i WP, serwisy rozrywkowe i młodzieżowe) oraz outdoor (citilighty w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu i aglomeracji śląskiej).
Promocję prowadzi agencja McCann Ericsson, która przygotowała również kreację towarzyszącej kampanii reklamowej. Natomiast za zakup mediów na potrzeby tej akcji odpowiada Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: MasterCard promuje płatności kartami zbliżeniowymi w McDonald's