SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Max Verstappen i Viaplay zrealizują kolejne programy, logo platformy będzie umieszczane na kasku kierowcy

Viaplay i Max Verstappen rozszerzyli współpracę. Dzięki kooperacji logo platformy będzie umieszczane na kasku holenderskiego kierowcy wyścigowego. Verstappen pojawi się także w nowych produkcjach realizowanych przez serwis streamingowy.

Logotyp Viaplay pojawi się na kasku Maxa Verstappena od październikowego Grand Prix Singapuru oraz na daszku oficjalnej czapki kierowcy Formuły 1 od 2023 roku (w latach 2023-2025 oficjalnym nadawcą sportowej imprezy w Polsce będzie Viaplay, dotychczas platforma posiadała prawa do relacji wyścigów w Holandii, krajach nordyckich i bałtyckich).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Partnerstwo obejmuje również produkcję kolejnych treści dla widzów Viaplay, po sukcesie tegorocznych, oryginalnych filmów dokumentalnych „Verstappen - Lion Unleashed” i „Master of the Track”. Nowe programy będą miały premierę pomiędzy końcem obecnego sezonu Formuły 1 w listopadzie, a początkiem sezonu 2023.

- Jestem zachwycony, że przedłużyłem współpracę z Viaplay. Do tej pory znakomicie nam się razem pracowało, nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań, których efektem będą wysokiej jakości treści dla wszystkich fanów Formuły 1. Jak wszyscy wiemy streaming to przyszłość transmisji sportowych i czuję, że Viaplay wykonuje świetną pracę w kształtowaniu tej przyszłości - komentuje Max Verstappen.

W styczniu br. Verstappen został ambasadorem Viaplay w krajach, w których platforma posiada prawa do pokazywania Formuły 1. Po rozszerzeniu współpracy występował będzie w tej roli na wszystkich rynkach, na których obecne jest Viaplay, także tam gdzie dostępna jest ekskluzywna zawartość Viaplay Select.

- Współpraca Viaplay i Maxa okazała się wielkim hitem, a teraz wspólnie wrzucamy wyższy bieg. Nasze nowe filmy dokumentalne będą ekscytować kibiców przez cały okres poza sezonem Formuły 1. Platforma Viaplay stale się rozwija, nasze sportowe produkcje stoją na najwyższym poziomie, jednak zawsze staramy się doskonalić nasze umiejętności w zakresie opowiadania wyjątkowych historii sportowych. Teraz fani będą mieli okazję jeszcze bardziej zbliżyć się do niesamowitego sportowca, jakim bez wątpienia jest Max Verstappen. Logo Viaplay pojawi się na kasku mistrza, dzięki czemu będzie widoczne dla milionów fanów F1 na całym świecie, w każdy wyścigowy weekend - dodaje Peter Nørrelund, dyrektor sportowy Viaplay Group.

Partnerstwo z Maxem Verstappenem to kolejna odsłona współpracy Viaplay z gwiazdami światowego sportu. W sierpniu platforma ogłosiła podobne porozumienie z norweskim napastnikiem Manchesteru City, Erlingiem Haalandem. Pierwszym efektem współpracy z piłkarzem jest film dokumentalny „Haaland - The Big Decision”, dostępny wyłącznie na platformie Viaplay.

Na koniec czerwca br. z Viaplay korzystało o 5,549 mln płacących użytkowników, co wobec 3,287 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 69 proc. Tylko w minionym kwartale platforma pozyskała 766 tys. subskrybentów, z czego 459 tys. w krajach skandynawskich, a 307 tys. na pozostałych rynkach: w Polsce, Holandii i krajach bałtyckich.

Według badania Mediapanel w kwietniu br. platforma Viaplay miała 1,29 mln użytkowników, którzy na platformie spędzili średnio 40 minut i 23 sekundy.

Dołącz do dyskusji: Max Verstappen i Viaplay zrealizują kolejne programy, logo platformy będzie umieszczane na kasku kierowcy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl