SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MEC obronił budżet mediowy Coty Polska

Dom mediowy MEC w wyniku przetargu dalej będzie pracował dla firmy Coty Polska. Oprócz planowania i zakupu mediów zajmie się dla niej usługami badawczymi.

MEC obsługuje mediowo Coty Polska od kilkunastu lat.

Firmy nie informują, na jak długo podpisały nową umowę ani które inne domy mediowe brały udział w rozstrzygniętym właśnie przetargu.

Do Coty Polska należą takie marki jak m.in. Rimmel, Astor,  kosmetyki adidas, Playboy, Beyonce, Katy Perry, Lady Gaga, Calvin Klein, Chloe i Marc Jacobs. Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe firmy (bez internetu) wyniosły prawie 115 mln zł.

Dołącz do dyskusji: MEC obronił budżet mediowy Coty Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl