SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MediaCom agencją roku według Strategy Magazine

Dom mediowy MediaCom otrzymał tytuł agencji roku 2011 przyznawany przez Strategy Magazine.

MediaCom został wyróżniony za "niesamowity rok", w którym do listy jego klientów dołączyli tacy reklamodawcy jak Yum, Weight Watchers, Mobilicity i Mars/Wrigley.

W 2011 roku do kadry kierowniczej domu mediowego dołączyli Kevin Keane (na stanowisko director of business science) i Matt Di Paola (head of strategy and innovation). Z kolei w listopadzie funkcję head of HR and talent objęła Theresa O'Connell.

W tym roku MediaCom rozszerzył także zakres obowiązków działu Beyond Advertising o kreację i rozwój treści, które mogą być głęboko integrowane w środowiskach redakcyjnych zarówno przez nadawców, jak i wydawców, a także dostarczać lepsze rezultaty biznesowe dla klientów.

Dołącz do dyskusji: MediaCom agencją roku według Strategy Magazine

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl