Meta wprowadzi reklamy w kolejnej aplikacji
Meta Platforms planuje wprowadzić w przyszłym roku reklamy w aplikacji Threads, działającej od połowy 2023.
Threads powstała jako odpowiedź na Twittera w lipcu 2023. Oferuje użytkownikom podobne co serwis Elona Muska funkcje – przeglądanie i publikowanie wpisów tekstowych, zdjęć i wideo.
Aplikacja jest połączona z Instagramem, Meta określała ją jako „przyjazną przestrzeń publiczną do rozmów”. W kilka dni od startu zyskała 100 milionów użytkowników.
Reklamy w Threads
"Wizja stojąca za Threads to stworzenie otwartej i przyjaznej przestrzeni publicznej na rozmowy. Mamy nadzieję wziąć to, co Instagram robi najlepiej i stworzyć nowe doświadczenie wokół tekstu, idei i dyskutowania o tym, o czym myślicie" - napisał w inauguracyjnym wpisie szef Mety Mark Zuckerberg.
Łącznie w pierwszym roku działania Threads pozyskała 175 mln użytkowników. Liczba ta ostatnio rośnie – jak powiedział w zeszłym miesiącu Mark Zuckerberg, z aplikacji korzysta już 275 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Dla Mety rozwój Threads ma być „znaczącym czynnikiem napędzania przychodów”, co przekazała inwestorom CFO koncernu Susan Li.
Reklamy w Threads mają być emitowane od początku przyszłego roku. Możliwość promocji najpierw dostać wąska grupa marketerów. Pracami kieruje zespół marketingowy Facebooka.
Dołącz do dyskusji: Meta wprowadzi reklamy w kolejnej aplikacji