SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Milowicz reklamuje „mój burger” w McDonald’s (wideo)

Sieć restauracji McDonald’s rozpoczęła konkurs „Mój burger” promujący oferowane przez nią burgery. Ambasadorem akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej - realizowanej przez firmy DDB Warszawa i Macroscope OMD - jest Michał Milowicz.

Konkurs „Mój burger” jest rozgrywany w aplikacji dostępnej na stronie McDonalds.pl. Zadaniem uczestnika jest wybranie składników do swojego burgera i nadanie mu oryginalnej nazwy. Na wszystkie propozycje mogą głosować internauci poprzez facebookowe lajki. Autorzy 10 najpopularniejszych burgerów otrzymają po 1,111 tys. zł, a twórcy trzech propozycji wybranych przez jury - po 11,111 tys. zł.

Konkurs potrwa do 24 września. Za jego koncepcję i obsługę odpowiada agencja DDB Warszawa.

Akcję wspiera kampania reklamowa, w której aktor i piosenkarz Michał Milowicz wciela się w rolę prezentera dość zwariowanego teleturnieju, kojarzącego się trochę z „Kołem fortuny”. Poszczególne spoty zwracają uwagę na różne elementy konkursu.

Kampania reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja DDB Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.

Dołącz do dyskusji: Michał Milowicz reklamuje „mój burger” w McDonald’s (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala
straszne, przeciez ten milowicz to zwykly pajac. wie to kto go zna. odstraszajace..
0 0
odpowiedź
User
@ala
Pasuje jak ulał do kiczu z Ameryki. Dla mnie 10/10 LOL
0 0
odpowiedź
User
KARO
... o masz... właśnie pasuje jak ulał! Teleturniej ma być trochę dziwny i zwariowany. Taki był raczej zamysł. Taniej, a właściwie :)
0 0
odpowiedź