SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mike Tyson reklamuje Kosmiczną Loterię Black

Po dłuższej przerwie FoodCare, producent napoju energetycznego Black Energy, powraca z kampanią reklamową. Ambasador marki, Mike Tyson, reklamuje Kosmiczną Loterię Black.

Tym razem Mike Tyson zaprasza wszystkich swoich fanów do wzięcia udziału w  aktywacji konsumenckiej pod nazwą Kosmiczna Loteria Black. Każdy uczestnik loterii, który kupi produkt Black i zarejestruje kupon na specjalnej stronie www, będzie mieć szansę na wygranie dwóch samochodów Porsche od Mike’a Tysona oraz dwóch lotów Zero Gravity.

Loteria Back Energy

Zwycięzcy loterii udadzą się na Florydę, gdzie z przylądka Canaveral będą mogli odbyć pasjonującą podróż. Loteria wystartuje 1 maja.

Głównym kanałem komunikacji loterii jest telewizja wraz ze wsparciem działań w digitalu i na kanałach social media Black Energy. Loteria będzie również wspierana w punktach sprzedaży przez działania POS.

Autorem kreacji jest PZL, za produkcję i postprodukcję spotów odpowiada FilmReaktor. Za budżet mediowy kampanii telewizyjnej odpowiada Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Mike Tyson reklamuje Kosmiczną Loterię Black

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uuu
Czy to jest aby politycznie poprawna loteria? Czy stalowy Majk sam siebie nie dyskryminuje? Może jakaś aktywistka go wreszcie uświadomi?
0 0
odpowiedź