SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4,25 mln widzów 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie

18. Mikołajkowy Blok Reklamowy pokazany w Polsacie w poniedziałek, 6 grudnia oglądało średnio 4,25 mln widzów, a przynajmniej przez 1 minutę - 5,27 mln. Zdecydowanie wyższą widownię niż zazwyczaj miały pokazane tego dnia tuż po spotach „Wydarzenia”, które były drugą najchętniej oglądaną pozycją dnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Mikołajkowy Blok Reklamowy w 2021 roku; fot. materiały prasowe Mikołajkowy Blok Reklamowy w 2021 roku; fot. materiały prasowe

Charytatywny blok na antenie Polsatu nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał ponad 17 minut.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia wszystkich spotów pokazanych w tym czasie wyniosła 4,25 mln osób, co przełożyło się na 31,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 35,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 34,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House, opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Przynajmniej przez 1 minutę 18. Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało 5,27 mln osób w 4+ (1,92 mln w 16-49 i 2,74 mln w 16-59).

Polsat liderem

Z danych widowni minuta po minucie wynika, że Polsat podczas trwania 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego był niekwestionowanym liderem rynku. Stacja średnio miała około 3 mln widzów więcej niż TVP1, TVP2 i TVN (wszystkie trzy analizowane stacje miały zbliżone wyniki).

Widownia spotów w niemal każdej minucie charakteryzowała się dynamiką rosnącą.

Telewizja Polsat jeszcze nie udostępniła danych dotyczących szacunkowych wpływów reklamowych z akcji, która w całości zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat. W „Wydarzeniach” poinformowano, że informację na ten temat nadawca ogłosi w środę.

Dla porównania, średnia oglądalność nadanego rok temu 17. Mikołajkowego Bloku Reklamowego była o 1,57 mln osób niższa - wyniosła 5,82 mln widzów. Wówczas na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,57 mln zł. Rok temu Mikołajkowy Blok Reklamowy nadany został w niedzielę - w dzień tygodnia, w którym naturalnie więcej osób ogląda telewizję.

W postać Świętego Mikołaja już po raz drugi z rzędu wcielił się Piotr Gąsowski, który w tej roli względem poprzednich lat zastąpił Krzysztofa Kowalewskiego (aktor zmarł w lutym br.). W spotach promujących Mikołajkowy Blok Reklamowy wzięli udział także Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat oraz dziennikarz Jarosław Gugała, a także Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczni Fundacji Polsat.

„Wydarzenia” na drugim miejscu wśród hitów dnia

Dzięki emisji Mikołajkowego Bloku Reklamowego zdecydowanie wyższą widownię niż zazwyczaj zgromadziły „Wydarzenia” (dziennik rozpoczął się ponad 12 minut później niż zwykle), które w samym Polsacie śledziło 3,24 mln widzów (serwis nadano także w Polsacie News, gdzie śledziło go dodatkowo 146 tys. osób). Była to druga najchętniej oglądana pozycja programowa dnia.

Automatycznie „Wydarzenia” miały również zdecydowanie najwyższą widownię spośród wszystkich głównych wydań dzienników na głównych antenach. Drugie w kolejności były „Wiadomości”, które w TVP1 miały 2,55 mln widzów.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: 4,25 mln widzów 18. Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anonim
Frekwencyjna klapa, no cóż, Polsat musi czymś to podratować w przyszłości.
0 0
odpowiedź
User
Tak to ja
To ile w końcu miały Wydarzenia? W tekście jest nowa o 3,45 mln, a w tabelce 3,2 mln. Poza tym błędnie jest napisane, że w zeszłym roku widownia była mniejsza...
0 0
odpowiedź
User
Schwarz Media PZPR
Okazuje się proszę państwa, że Motor zadaje się Jackiem Ozdobą.
0 0
odpowiedź