SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mindshare przez trzy kolejne lata z obsługą Unilever Polska

Dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP) obronił budżet mediowy Unilever Polska, do którego należą m.in. takie marki, jak Axe, Rexona, Dove, Ben&Jerry's. Firma, w wyniku globalnego przeglądu ofert, zdecydowała się na kontynuację współpracy z agencją, z którą na polskim rynku związana jest nieprzerwanie od 2016 roku. Umowa została zawarta na kolejne 3 lata.

Kontynuacja współpracy Unilever Polska z Mindshare Polska to efekt globalnego rozstrzygnięcia koncernu sprzed kilku dni.

W Mindshare Polska działa ponad 30-osobowy zespół, pracujący dla marek Unilevera, takich jak Dove, Domestos, Cif, Coccolino, TRESemmé, Rexona, Axe, Knorr, Magnum, Ben & Jerry's czy BigMilk. Zarządza nim Żaneta Szysz, Director, Client Leadership.

- Przetarg na obsługę mediową firmy Unilever był dla nas jednym z największych i najważniejszych w tym roku. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że wygraliśmy go już po raz kolejny. To najlepszy dowód na skuteczność naszych strategii oraz działań, podejmowanych dla różnych marek z portfolio klienta. Część naszego zespołu z Unileverem pracuje na zasadach partnerskich od ponad 5-lat, dlatego tym bardziej cieszymy się, że będziemy mogli kontynuować współpracę. Przed nami wiele nowych, ciekawych projektów. Dziękujemy za zaufanie - mówi Żaneta Szysz, director, client leadership w Mindshare Polska.

Nowa umowa została zawarta na trzy lata. Agencja zajmie się planowaniem i zakupem mediowych do kampanii poszczególnych marek Unilevera.

Dove “Odwrócone Selfie” to jeden z przykładów kampanii, które zrealizował Mindshare dla firmy Unilever w Polsce. Agencja w ostatnim czasie była także odpowiedzialna za promocję nowych produktów kosmetycznych Lux Botanicals, które zostały wprowadzone na polski rynek pod koniec kwietnia 2021.

Dołącz do dyskusji: Mindshare przez trzy kolejne lata z obsługą Unilever Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl