SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mistrz Zgazu Tanoga uczy młodego kierowcę w kampanii „Włącz myślenie” (wideo)

Bohaterem nowej odsłony kampanii społecznej „Włącz myślenie” jest mistrz wschodnich sztuk walki Zgazu Tanoga. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przygotowały firmy John Pitcher i Panato.pl.

W spocie mistrz wschodnich sztuk walki Zgazu Tanoga najpierw jako pasażer obserwuje nieostrożne, pełne uchybień prowadzenie samochodu przez młodego kierowcę. Potem w serii ćwiczeń „na sucho” pokazuje mu, jak ważna jest cierpliwość i uwaga podczas kierowania pojazdem.

Kampania Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego ma być odpowiedzią na statystyki, zgodnie z którymi ponad jedną piątą wypadków na polskich drogach powodują kierowcy w wieku 18-24 lat, a przyczyną ok. 40 proc. tych zdarzeń jest niedostosowanie prędkości do warunków ruchu.

To kolejna odsłona kampanii społecznej Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego pod hasłem „Włącz myślenie”. Poprzednie dotyczyły m.in. zapinania pasów i przestrzegania ograniczeń prędkości.

Niedawno była prowadzona podobna akcja Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego - pod hasłem „Zwolnij! Nie bądź baranem… na drodze”.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Nowy spot został udostępniony w internecie. Kampania obejmuje też inne działania w mediach społecznościowych, m.in. we współpracy z vlogerami, blogerami i youtuberami.

Za kreację i realizację kampanii, a także produkcję spotu, odpowiada agencja John Pitcher razem z domem produkcyjnym Panato.pl.

Dołącz do dyskusji: Mistrz Zgazu Tanoga uczy młodego kierowcę w kampanii „Włącz myślenie” (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
co on pali ?
0 0
odpowiedź
User
Stefan
Kolejne publiczne pieniądze wyrzucone w błoto. Albo może raczej - wrzucone do agencji, która zrealizowała projekt. Nikt nigdy nie zmierzył skuteczności takich kampanii społecznych - i nie bez powodu, bo musiałoby się pewnie okazać, że jest zerowa. Lepiej byłoby za te pieniądze chociaż na jednym przejściu zamontować światła na przycisk.
0 0
odpowiedź
User
Lolek Tobołek
Stefciu, ty zmierz, bo widzę że z ciebie nielichy znawca i ekspert. Zbadałeś już skuteczność przycisku do świateł, bierz się za kampanię! A spot bardzo dobry.
0 0
odpowiedź