Mobilking promuje się w Trafikach
Właśnie rozpoczyna się kampania informacyjna operatora komórkowego Mobilking realizowana w salonach prasowych Trafika. Akcja ma promować samą sieć i oferowane w niej startery.
Akcja promocyjna starterów sieci Mobilking przebiega w salonach prasowych Trafika na terenie całej Polski prowadzonych przez firmę Tabak ze względu na grupę docelową operatora oraz rozmieszczenie i ilość tych punktów. - W ramach realizowanej strategii chcemy, żeby nasza marka była widoczna w jak największej ilości miejsc w kraju - mówi Tomasz Rudnicki, prezes Mobilking. - Zależy nam także na umieszczeniu logo firmy w punktach, gdzie pojawiają się nasi klienci, czyli prawdziwi faceci - dodaje.
Rozpoczynająca się pięciomiesięczna akcja informacyjna jest realizowana przez spółkę Kolporter Promocja. - Celem kampanii jest rozszerzenie sieci dystrybucji oraz wzmocnienie pozycji marki na rynku przez wsparcie jej kampanii reklamowej - podsumowuje Rudnicki.
Dołącz do dyskusji: Mobilking promuje się w Trafikach