SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich

W maju br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” - na przeciwnym biegunie „Dobre Wnętrze”.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Sprzedaż ogółem magazynu „Moje Mieszkanie” (Murator) w maju 2014 roku wyniosła 56 748 egz., po wzroście w skali roku o 7,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W maju 2013 roku pismo to zajmowało miejsce drugie.

Z kolei na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu zmalała o 14,49 proc. do poziomu 54 965 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął, również wydawany przez Muratora, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 47 664 egz., po spadku o 2,06 proc.

Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu - o 29,96 proc. do 8 358 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który jesienią ub.r. został odświeżony. W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym – ostatnim.

Natomiast najwięcej straciło „Dobre Wnętrze” (Murator), które zajęło piątą lokatę. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 21,66 proc. do 11 665 egz.

ZKDP

maj

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

105 023

59 748

56 748

92 400

52 842

52 839

Cztery Kąty

100 000

55 365

54 965

111 000

64 466

64 280

M jak Mieszkanie

92 000

47 859

47 664

94 000

48 723

48 667

Weranda

43 000

24 471

24 471

43 400

27 049

27 049

Dobre Wnętrze

36 900

13 678

11 665

37 000

16 757

14 891

Dom & Wnętrze

28 500

11 863

8 358

28 000

14 131

6 431


W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 40,26 proc.) pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek również i tutaj odnotował magazyn „Dobre Wnętrze” - było to 29,90 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Moje Mieszkanie

105 023

59 748

56 748

102 034

69 376

69 376

Cztery Kąty

100 000

55 365

54 965

111 200

60 632

60 230

M jak Mieszkanie

92 000

47 859

47 664

92 000

34 067

33 982

Weranda

43 000

24 471

24 471

43 000

25 609

25 609

Dobre Wnętrze

36 900

13 678

11 665

36 700

18 934

16 641

Dom & Wnętrze

28 500

11 863

8 358

28 000

9 246

8 741


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl