„Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich
W maju br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich zostało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” - na przeciwnym biegunie „Dobre Wnętrze”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Moje Mieszkanie” (Murator) w maju 2014 roku wyniosła 56 748 egz., po wzroście w skali roku o 7,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W maju 2013 roku pismo to zajmowało miejsce drugie.
Z kolei na drugą pozycję spadły „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu zmalała o 14,49 proc. do poziomu 54 965 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął, również wydawany przez Muratora, miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 47 664 egz., po spadku o 2,06 proc.
Największym wzrostem sprzedaży w zestawieniu - o 29,96 proc. do 8 358 egz. - pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który jesienią ub.r. został odświeżony. W zestawieniu uplasował się on na miejscu szóstym – ostatnim.
Natomiast najwięcej straciło „Dobre Wnętrze” (Murator), które zajęło piątą lokatę. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 21,66 proc. do 11 665 egz.
ZKDP |
maj |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
105 023 |
59 748 |
56 748 |
92 400 |
52 842 |
52 839 |
Cztery Kąty |
100 000 |
55 365 |
54 965 |
111 000 |
64 466 |
64 280 |
M jak Mieszkanie |
92 000 |
47 859 |
47 664 |
94 000 |
48 723 |
48 667 |
Weranda |
43 000 |
24 471 |
24 471 |
43 400 |
27 049 |
27 049 |
Dobre Wnętrze |
36 900 |
13 678 |
11 665 |
37 000 |
16 757 |
14 891 |
Dom & Wnętrze |
28 500 |
11 863 |
8 358 |
28 000 |
14 131 |
6 431 |
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 40,26 proc.) pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek również i tutaj odnotował magazyn „Dobre Wnętrze” - było to 29,90 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
maj |
kwiecień |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
105 023 |
59 748 |
56 748 |
102 034 |
69 376 |
69 376 |
Cztery Kąty |
100 000 |
55 365 |
54 965 |
111 200 |
60 632 |
60 230 |
M jak Mieszkanie |
92 000 |
47 859 |
47 664 |
92 000 |
34 067 |
33 982 |
Weranda |
43 000 |
24 471 |
24 471 |
43 000 |
25 609 |
25 609 |
Dobre Wnętrze |
36 900 |
13 678 |
11 665 |
36 700 |
18 934 |
16 641 |
Dom & Wnętrze |
28 500 |
11 863 |
8 358 |
28 000 |
9 246 |
8 741 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem sprzedaży wśród pism wnętrzarskich