MPG i OMD nadal dla PSA Peugeot Citroën
Grupa PSA Peugeot Citroën zrezygnowała z usług domu mediowego Vizeum. Tym samym jej paneuropejski budżet medialny pozostanie w rękach agencji MPG i OMD.
Francuski koncern motoryzacyjny poinformował, że podjął taką decyzję w celu dalszej redukcji kosztów.
OMD nadal będzie obsługiwał medialny budżet PSA Peugeot Citroën w Wielkiej Brytanii, Rosji, Danii i Szwajcarii, a MPG we Francji, Belgii i Holandii.
Jednocześnie grupa ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów w krajach, w których nie współpracuje ani z OMD ani z MPG. Te kraje to Chorwacja, Włochy i Polska. Rozpoczynająca się 30 czerwca rywalizacja zostanie rozstrzygnięta tylko między dwoma wyżej wymienionymi agencjami.
Dołącz do dyskusji: MPG i OMD nadal dla PSA Peugeot Citroën