SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MullenLowe MediaHub wygrał przetarg mediowy marki biżuterii YES

Firma biżuteryjna YES rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową wybierając do współpracy dom mediowy MullenLowe MediaHub. Ostatnio marka współpracowała w tym zakresie z MediaCom (GroupM/WPP).

Firma YES Biżuteria zdecydowała się powierzyć swój całościowy budżet mediowy jednej agencji, którą jest dom mediowy MullenLowe MediaHub. W przetargu startowało osiem firm - ich nazw jednak nie ujawniono.

Jak poinformowano, MullenLowe MediaHub okazał się bezkonkurencyjny pod względem zaangażowania, kompetencji i unikatowego podejścia do partnerstw biznesowych.

YES to polska marka rodzinna, która w 2021 roku obchodzi swoje 40-lecie. Firma ma w tej chwili około 160 salonów w całej Polsce. W ofercie znajdują się kolekcje złote i srebrne, diamenty i brylanty, perły i inne kamienie szlachetne.

Pierwszym ważnym zadaniem MullenLowe MediaHub będzie strategia mediowa dedykowana kampanii świątecznej marki, która ma na celu zakomunikowanie nowego pozycjonowania YES oraz wprowadzającą nową strategię i pozycjonowanie YES.

- Koncepcja doboru mediów zaproponowana przez Media Hub wydała nam się  najbardziej przemyślana i najbardziej kompleksowa na tle innych domów mediowych - mówi Justyna Lach, dyrektor marketingu w YES Biżuteria. - Dodatkowo pojawiły się w niej oryginalne elementy, takie jak obecność na muralu, czy przy podcastach tematycznych, co, naszym zdaniem jest bardzo ciekawym sposobem na przedstawienie nowej wizji YES. Cieszymy się na tą współpracę i liczymy na to, że przyniesie ona zauważalne efekty!

Roczna umowa o współpracy została podpisana w sierpniu 2021 roku, zespołem MediaHub pokieruje Bartek Lissowski, senior media manager.

Ostatnio obsługą mediową marki YES zajmował się dom mediowy MediaCom, po przetargu wygranym w maju ub.r.

Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub wygrał przetarg mediowy marki biżuterii YES

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl