„Na dobre i na złe” straciło 390 tys. widzów, ale TVP2 nadal nie daje szans konkurencji
Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2015/2016 ogląda średnio 4,97 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 390 tys. widzów. Nadal jednak daje ona Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego.
Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.45, począwszy od 2 września ub.r. Średnia widownia wszystkich premierowych odcinków serialu pokazanych do 6 kwietnia br. wyniosła 4,97 mln osób, co przełożyło się na 31,09 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 3 lutego br. Zgromadził on przed telewizorami 5,34 mln oglądających.
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
03-02-2016 |
20:44:15 |
21:32:49 |
5 339 296 |
33,51% |
24-02-2016 |
20:46:36 |
21:35:11 |
5 304 666 |
33,14% |
07-10-2015 |
20:46:10 |
21:34:49 |
5 279 820 |
33,05% |
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Na dobre i na złe” straciło 390 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 3 września 2014 roku do 8 kwietnia 2015 roku) produkcję śledziło średnio 5,36 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 33,15 proc. oraz 25,40 proc. udziału.
Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne oraz „Top Chef’a” i osiąga już tylko 9,21 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (gł. „Kryptonim Szef”, serial „Tajemnica jeziora”, filmy dokumentalne oraz mecze piłki nożnej; 7,41 proc.), a czwarty - TVN („Kto poślubi mojego syna?” i „Singielka”; 6,01 proc.).
Także i wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, TVN i TVP1.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Na dobre i na złe |
4 969 907 |
31,09% |
24,02% |
Polsat |
1 471 700 |
9,21% |
13,40% |
TVP1 |
1 184 087 |
7,41% |
6,61% |
TVN |
960 603 |
6,01% |
7,92% |
Dodajmy, że w marcu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,62 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na dobre i na złe” straciło 390 tys. widzów, ale TVP2 nadal nie daje szans konkurencji